13

896 44 6
                                    

Imi cer scuze in primul rând pentru ca nu am mai postat si in al doilea rând acest capitolul va fi unul putin cam scurt , sincer nu am prea avut timp sa scriu , dar pentru voi imi fac loc in nebunia asta de viata sa va pun un capitolul! Imi cer scuze pentru Greșelile gramaticale! Capitolul nu este foarte luminat , dar eu spun ca este acceptabil
Capitolul 13~~~~~>>>

***Emma POV ***

M-a părăsit din nou! La inceput eram asa de fericita ca imi vad fratele geamăn si deja așteptam sa ne petrecem timpul impreuna ...sa fim frati cu adevarat . In ziua in care Chris a plecat am jurat ca nu o sa il mai caut si o sa il las in pace. Intre timp tata s-a trezit , dar a fost foarte dezamăgit cand m-a vazut numai pe mine. Totul a decurs bine si acum am pe cineva . Ma simt împlinita alaturi de el , de Joe. Derek si Raisa au vorbit si au clarificat totul , iar David se poate bucura de amandoi parinti .

O zi obisnuita din ziua mea , fara Chris si cu familie incepe asa:

M-am trezit in bratele lui Joe,care doarme ca un Bebeluș . Cu buzele usor întredeschise si cărnoase , răsufla linistit . I-am îndepărtat mana protectoare din jurul meu si m-am dat jos de pe pat. Imi iau telefonul si il deschid . Hmm , ora 6 . Prea devreme , as vrea sa mai dorm , dar trebuie sa fac cina pentru astazi. Mi-am invitat toata familia ca sa sărbătorim noul apartament si logodna . Il aud pe Joe cum se mișca usor fosnaind așternuturile , dar nu se trezește. Chicotesc cand ii observ poziția ciudata in care s-a asezat si ies usor din camera .

Odata ce am terminat totul si le-am pus cap la cap , am inceput sa aranjez masa . Friptura este la cuptor si trebuie sa mai astep in jur de o ora , desertul este la frigider de aseara , hmmm , lipsește ceva? Nu cred.

Aud niste pași Leneși si il vad pe joe cum intra in bucătărie intr-o pereche de pantaloni de sport largi si un tricou la fel de larg. Parul lui este ciufulit , ceea ce ii da un aer de bad boy sau mai bine sexy boy? Mrrr... O sa fie o zi interesantă!

*** Delsin( Chris ) POV ***

-Esti pe poziție ? Trebuie s-o prindem pe nebuna asta mica!imi spune Mark la telefon.

-Sunt . O văd , cred ca se duce la teatru...

-Ce ar vrea sa faca acolo?

-Nu stiu , sa ne faca pe noi sa slăbim. Apropo te-ai îngrășat de la gogoșile alea .spun si incep sa rad

-Da poate . Sau are un plan.

-Ce plan? Las-o asa frate. Ma duc dupa ea!spun si imi închid telefonul

Incep sa fug spre teatru , urmărind dârele de neon lăsate de ea. Trec pe langa un canal de degajați si trag putin fum. Nu va ganditi la lucruri rele. Fumul ma ajuta ca imi aduc la viata focul. Trebuie sa ajung la ea rapid. O vad cum iese din teatru cu un geamantan si se uita in dreapta si in stanga . Cand va ma vede face ochi mari si se panicheaza. Maya incepe sa fuga in partea cealalta si eu dupa ea. Ce naiba are? Si ce ascunde fata de noi.
In partea dreapta apare Mark cu o privire ciudata.

-Nu stiu ce se intampla!tip spre el

-Hai s-o prindem!

Ne despărțim si maya isi schimba drumul . Mark ii taie cale si vrea sa se întoarcă dar o prind eu .

-Maya ce dracu faci? De ce fugi de noi?o intreb nervos si ma uit la ea

Privirea ei este trista si putin speriata . Incearca sa se sucească cumva sa scape din strânsoarea mea .

-Te mai intreb odata , ce sa intamplat?

-Delsin , lăsa-ma! Acum!tipa ea si se uita in jur

-De ce esti speriata si de ce fugi?intreb mai incet si ma uit fix la ea

Infamous : SECOND sonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum