Lets go ...

313 30 7
                                    

"Lásko, co to máš na tom zápěstí?" zeptal se mě Mikey.
"To je dlouhá historie Mikey " řekla jsem a ořitáhla jsem si nohy blíž k tělu, cítila jsem, jak na mě leze deprese. Skvělý, řekla jsem si pro sebe. "Zlato, víš, že mě můžeš říct všechno." řekl Mikey a koukal na mě smutným pohledem. Ach joo,že já mu vždycky odolám. "Dobře, ale musíš mi slíbit, že na mě nebudeš naštvanej." řekla jsem a on přikývl.

"Ok, začalo to už v mejch 10 letech, v pátý třídě mě šikanovali, skončila jsem v pátý a šla jsem na gympl, od šestý třídy. První tři roky mě šikanovali, ale nechtěla už jsem přecházet jinam, abych nevypadala jako slaboch. Pak to najednou přestalo, nevím jak sd to stalo ale najednou jsem se sebrala, v uvozovkách a stala se ze mě uplně jiná osoba. Nenechala jsem si nic líbit, nenechala jsem se urážet, skoro pořád jsem se rvala. Pak jsem se chytla špatný party a začala jsem kouřit, občas jsem i pila." dořekla jsem a koukala na Mikeyho, který se na mě smutně koukal a sedl si ke mě blíž a chytl mě za ruce.

"Ale dál, doma jsem začala mít problémy, s našima jsem moc nevycházela, jak sis všiml. Matka na mě pořád valila, že jsem sobeckej, zasranej, rozmazlenej fracek, atd. to bych tu říkala asi do nekonečna. Do toho se přidala nešťastná láska a už to jelo, ten debil mě dostal až na dno, v tý době jsem měla jenom nejlepšího kamaráda, vás, hlavně tebe, protože jsem pořád poslouchala vaše písničky, a svojí jedinou kamarádku, žiletku. Řezala jsem se pořád, na nohách, na rukou, pomáhalo mi to. Tou dobou jsem bejvala víc při těle než jsem teď. Nakonec se to vyhrotilo těma hádkama s rodičema a se vším, ale co jsem tě poznala, jsem jiná, lepší, šťastnější. Všechny žiletky jsem vyházela, už se neřežu."

"Wooow, tak to je, ... já nemám slov." řekl Mikey

"Teď už všechno víš, doufám, že na mě názor nezměníš." řekla jsem a obejmula ho. "Miluju tě takovou, jaká jsi, jsi jenom moje, jsi moje všechno, změnila si mi život, ,ě si z,ěnila k lepšímu." řekl a políbil mě. "Miluju život, protože mi dal tebe, miluju tebe, protože ty si můj život" řekla jsem a přisála se na jeho dokonalé rty.

"Nechceš někam zajít zlato?" zeptal se mě."Ale joo, někam bych zašla. Jdu se převlíct." řekla jsem  a dala mu pusu na tvář. "Vem si něco hezkýho" řekl a mrknul na mě.

Udělala jsem si vlasy, lehkej make-up a vzala jsem si svoje oblíbený modrý šaty s černou mašlí na boku a černý lodičky na nízkým klínku.

Otevřela jsem dveře a po schodech jsem šla dolů, kde na mě čekal Mikey, vypadal báječně, měl modročernej oblek, bílou košili a a kravatu. Byl tak sexy. Na co to myslím sakraa, ale Mikey mě vytrhl z myšlenek.

"Páááni, ...."


+++++++++
Další čáást,možná trochu delší, ale co už. Nezapomeňte VOTE a koment potěší :3 :)
Love ya guys :*
little_penguin

Záchrana na poslední chvíliKde žijí příběhy. Začni objevovat