"Woow..." řekl Mikey
"Nemám slov, seš nádherná" řekl Mikey a podal mi ruku, podala jsem mu svojí a dala jsem mu ruku kolem pasu. "Ani ty nevypadáš nejhůř," řekla jsem a usmála jsem se. "Vypadáš náádherně." řekla jsem a dala jsem mu pusu. "Ty volee," dostali zr sebe kluci, když mě viděli. "moc vám to sluší." řekl Cal a usmíval se. "Jste tak roztomilíí, so sweet." řekl Luke a Ash a já se začala červenat. "Tak my jedeme a nezabíte se nám tu." řekl Mikey a začali jsme se smát. Kluci po Mikeovi hodili vražednej pohled a pak se začali tlemit, doslova a do písmene.
Sedli jsme do auta a začali jsme se líbat, když jsme konečně vyjeli, čekalo na mě překvapení. Najednou jsme zastavili. "Kam jdeš Mikey?" zeptala jsem se ho a chytla ho za ruku. "Vydrž, hned jsem zpátky" řekl a dal mi pusu na tvář a já přikývla. Za chvíli byl zpátky, já koukala do mobilu a psala jsem Jane, jestli zítra nechce někam vyrazit. Mobil jsem si uklidila a koukla na Mikeyho. "Mikey, to si nemusel..." řekla jsem a usmála jsem se. "Pro mojí princeznu cokoliv" řekl a podal mi kytici rudých růží a políbil mě.
Dojeli jsme do restaurace a šli jsme se usadit. Objednali jsme si, povídali jsme si, smáli jsme se. Najednou mě Mikey chytl za ruce. "Copak?" podívala jsem se na něj a usmála jsem se. Jeho oči jenom zářili a měl v nich jiskřičky. "Jsem rád, že jsem tu s tebou, právě tady a teď. Miluju tě, moc, nejvíc na světě." řekl a mě po tváři sjelo pár neposlušných slz, které mi Mikey setřel palcem. "Já tebe taky, jsem ráda, že jsi přišel v tom obchoďáku za mnou, ikdyž mi to nejde do hlavy, proč zrovna za mnou, ale to je jedno. Miluju tě tak, jako ještě nikoho, dýchala bych za tebe, zemřela bych pro tebe." řekla jsem a po tváři mi sjela slza, kterou jsem rychle setřela. Byla jsem tak šťastná.
Dojedli jsme a zaplatili jsme a jeli jsme na naše místo, kde jsme si řekli, že se budeme milovat navždy. Koukali jsme na hvězdy a líbali se. "Měli by jsme jet, začíná mi být celkem zima" řekla jsčm a přitulila jsem se k Mikeymu. "Dobře" řekl a políbil mě do vlasů. "Dobře." řekl a vydali jsme se k autu. "Dneska byl nejlepší den ze všech." řekla jsem a sedli jsme do auta a jeli jsme domů.
+++++++++
Guys, omlouvám se za kratší díl, ale bolo mě hlava a mám malej otřes mozku :D Nezapomeňte VOTE. Hope you like it.
little_penguin
ČTEŠ
Záchrana na poslední chvíli
Teen FictionAnne má veliké problémy. Včechno se jí hroutí, chce to vzdát .... Z ničeho nic se ale objeví kluk, který ji rozumí... A dál??? Uvidíte ;-)