Začala jsem ho líbat, jako kdyby to mělo být naposled. Za posledních pár dnů se toho událo tolik, že jsem úplně zapoměla na to, že mám narozeniny.
Mikey mě přivel na pláž, kde byla cestička z lístků růží, rudých, ty jsem zbožňovala, stůl, na kterém byly dárky a malé pódium, tak akorát pro čtyři. Nevím odkud, ale najednou k nám přiběhli kluci a začali nás objímat a křičeli "Překvapení!!" Když nás konečně pustili, poodstoupila jsem dozadu, abych si je mohla prohlédnout. Byli tak dokonalí.
Měla jsem oči plné slz a objala jsem Mikeyho. "Děkuju." zašeptala jsem, zatímco mi palcem utíral slzy z tváře.
Jako první za mnou přišel Luke. "Tak ty si ta slavná Anne." řekl a usmál se. "No, nevím jestli slavná, ale jsem to já" řekla jsem a smála jsem se. Pak za mnou šli i ostatní a taky mě objímali a přáli mi.
"Dárky počkají, jde se na to překvápko kluci." ozval se najednou Cal. "Jasně kluci, jdem na to!" řekl Luke a mrknul na Mikeyho, který se zvednul, dal mi pusu a šel za klukama.
Kluci udělali speciální koncert jenom pro mě. Byla jsem tak šťastná. Když skončili, šla jsem je všechny obejmout a poděkovat jim. "Děkuju vám moc kluci. Hrozně jste mě zaskočili" řekla jsem a po tváři mi stekla slza. "Nemáš zač, zlato" řekl Mikey. "Teď seš oficiálně naší součástí!" řekl Luke. Zůstala jsem na ně koukat a pak jsem je všechny pořádně objala. "Tak Anne," ozval se Ash "prej božsky zpíváš" řekl a všichni se na mě s úžasem otočili. "Úžasně fakt ne, ale baví mě to." řekla jsem a usmála jsem se. "To posoudíme my" řekl významně Luke a už mě tlačil na pódium. Ash v tu ránu zapadl za bubny a kluci ke kytarám. "Tak jaká písnička tě zrovna teď napadla?" zeptal se mě Luke. "Wherever you are" řekla jsem a koukla na Mikeyho. Ten se usmál a dal klukům znanení. Kluci spustili a já zpívala s nima. Najednou jsme zpívali refrén s Lukem a já jsem se do toho tak zažrala, že jsem si nevšimla, že přestal zpívat. Kluci dohráli, já dozpívala. "Páááni" vydechl s obdivem Luke. "Díky" řekla jsem a začala jsem se červenat. "Gratulujeme ti Mikey, vybral sis dobře. Vy se k sobě dokonale hodíte." řekli kluci a já byla v sedmém nebi.
Nakonec jsme seděli u ohně, který jsme si na pláži udělali a zpívali jsme.
Zazvonil mi mobil, říkala jsem si, kdo to může být, byla to máma. "No, mami?" řekla jsem a kluci ztichli a koukali všichni mojim směrem. Mikey už věděl, jaká matka je a šel mě chytnout na ruku. "Víš vůbec, kolik he hodin kurva?! Neměla si bejt dávno doma?" zaječela. Do hajzlu, do hajzlu, bylo mi s něma tak dobře, že jsem zapomněla na čas. "Promiň mami, já zapomněla na čas a ..." a zas mě to nenechala doříct. "Okamžitě přijeď domů, nebo si mě nepřej!! Tímhle tím si skončila princezno!!" a hovor ukončila. Zamotala se mi hlava, ale Mikey mě chytil.
Bylo mi zle při představě, že mám jet domů, poděkovala jsem klukům, objala je a rozloučila jsem se s nima. Ti na mě jen smutně koukali a pevně mě objali. Poděkovala jsem jim za dárky, dala jsem je do auta, zamávala jsem jim s tím, že se jim ozvu atd. a s Mikeym jsme vyrazili vstříc mé noční můře.
++++++++++
Jak se vám to zatím líbí? Zase, povinně VOTE! :* :))
Na obrázku jsou kluci :3
ČTEŠ
Záchrana na poslední chvíli
Novela JuvenilAnne má veliké problémy. Včechno se jí hroutí, chce to vzdát .... Z ničeho nic se ale objeví kluk, který ji rozumí... A dál??? Uvidíte ;-)