He's perfect to me 3/3

198 28 4
                                    

"Ma-ma-matka" vykoktala jsem ze sebe.

"Vezmeš to?" zeptal se mě Mikey. "Já nevím. Bojím se.." řekla jsem a zabořela jsem hlavu do Mikeyho hrudi. "Neboj sweetie, jsem tu s tebou" řekl a dal mi pusu do vlasů a následně mě chytl za ruku.

 Telefonát:

"Halo?" řekla jsem opatrně do telefonu. "Anno? Tady máma" řekla a já jsem podle jejího hlasu poznala, že je zle. "Co se děje?" zeptala jsem se jí opatrně. "Můžeš mi do prdele říct, kam si šla, kde si? Ani ses nám neozvala." začala na mě ječet. Sevřela jsem Mikeyho ruku a zhluboka se nadechla. Ted' nebo nikdy, říkala jsem si. "Já jsem se vám neozvala? Pokud vím, byla si to ty, která mě vyhodila z baráku, když mě táta opět a nečekaně zmlátil, neřekla si půl slova. Ty si jako myslíš, že mě to celou tu dobu bavilo, dělat vám boxovací pytel? Poslouchat pořád ty vaše věčný narážky, jak jsem vás zklamala a pak se všude doslýchat, jak na mě všude nadáváte, jaká jsem svině, že doma nepomáhám, nehlídám sestry, a že kradu?! Mami promin, ale tohle je prostě moc... Já na tohle to už nemám.... Domů se nevrátím." řekla jsem a po tvářích mi začaly stékat první slzy. Mikey si mě přetáhnul k němu na klín a začal mě hladit po zádech, abych se uklidnila. "Jo tak takhle jo? Když to vidíš takhle.... Mohla by si mi aspon říct, kde si? Když už nic? " začala ječet. "Přetan na mě ječet!! Nic jsem ti neudělala. Pochop to, že já se domů prostě nevrátím a tečka. Jsem u Mikeyho, teda spíš u kluků ve vile. Můžeš bejt absolutně v klidu, do školy chodím, školu si dodělám. Víc tě zatím zajímat nemusí." řekla jsem chladně a s překvapivě pevným hlasem, až jsem se sama divila. "Jasně jsem ti zakázala, že se s tím rozmazleným spratkem stýkat nebudeš!!! Dokud to byl je tvůj "idol" v uvozovkách, dalo se to skousnout, ale od tý doby, co si ho potkala, seš na ranu, seš úplně někdo jinej!" řekla. A ted' už jsem toho měla právě tak akorát dost já! "Tohle si neřekla že ne? Řekni mi prosím, že si to neřekla. Tohle byla poslední kapka. Mikey ti nic neudělal. Co je špatnýho na tom, že jsem št'astná? Neměla by si mi to spíš přát a podporovat mě? Jako správná máma? Sorry mami, ale tohle si přehnala! Končím, mějte se krásně. Užívejte si život, kterej jsem vám já zkazila. Už mě nepotřebujete a já nepotřebuju vsás. Tohle jsem plánovala dlouho, že až mi bude konečně 18, tak vypadnu z baráku.. povedlo se." jsem sama se sebou spokojená, říkala jsem si. Koukla jsem na Mikeyho, a ten se na mě hrdě usmíval. "Už nejsi moje dcera!!" ozvalo se na druhý straně telefonu a pak jen Tů-tů-tů-tůt-tů-tůt....

"Tak, to bychom měli.." oddechla jsem si a konečně jsem se mohla pořádně svalit Mikeymu do náruče. "Jsem na tebe pyšný broučku" řekl Mikey a já jsem mu dala ohromnou pusu. "Zapoměn na to, co o tobě říkala moje matka, nic si z ní nedělej." řekla jsem a prstem jsem mu kreslila kroužky po tetování na rukou. "To si to doma měla takovýhle od tý doby, co jsme se začali vídat?" zeptal se mě a v jeho očích byl vidět smutek, zlost, bolest a zklamání? "Ano broučku, na takovéhle úrovni to bylo, když jsme se seznámili." řekla jsem a otočila jsem se k němu čelem. "Ale ...." chystal se něco říct, ale já jsem ho nenechala, místo toho jsem ho začala líbat. Potřebovala jsem se odreagovat a on taky. Myslím si, že tohle bude mít ještě dlouhou dohru, naštěstí to pochopil a začal spolupracovat.

"Hej vy dva, tak jdete?" volal na nás Luke z chodby. Jeli jsme na pláž, udělat si krásné odpoledne. "Jasně, už se valíme" zavolala jsem na něj ze schodů. "Tak pojd' zlato, jdem za těma blbečkama" řekl Mikey a začal se smát. Z toho rána jsem se už celkem vzpamatovala, takže jsem se pořád smála, ale rozhodli jsme se, že klukům to zatím říkat nebudeme. "Tak jdééééém" řekla jsem a s tímhle jsem Mikeymu skočila na záda. Ten se jenom zasmál a zakroutil hlavou

"Woow, to je paráda tady" řekla jsem, když jsem se vyvalila na pláži na sluníčku. Cal, Lukey a Mikey grilovali, ale nikde jsem neviděla Ashe. "Fuj Ashi, to jsem se tě lekla." zasmála jsem se, když jsem zjistila, že to kudrnatý, co se nade mnou sklání je Ash. "Hahaha, můžu na chvíli přisednout?" zeptal se a bylo vidět, že ho něco trápí. "Jasně Daddy, copak se děje?" zeptala jsem se ho a prohrábla mu jeho už tak dlouhé kudrnaté vlasy. "Co se ráno stalo? Šel jsem kolem vašeho pokoje a slyšel jsem, jak si se s někým bavila..." řekl a koukal se na mě smutně. "Ach, tohle... Ashi, to nic. To mi jen volala matka, nejdřív vyzvídala, ale pak se začala navážet do Mikeyho a táák. Že už nejsem její dcera a že jsem jí zklamala. Atd. " řekla jsem a snažila jsem se o úsměv. "Vykašli se na ní, sweetie. Máš nás.. Když ti řekla, že už nejsi její dcera, tak to už jí nepotřebuješ ne? Máš nás, Mikeyho, Jane, tolik lidí...." řekl a usmál se. "Jám vím Daddy, a jsem za vás hrozně moc ráda" nějak se mi nepodařilo ovládnout emoce a po tvářích se mi začaly kutálet slzy. "Pocééém prcku" řekl Ash a objal mě. "Děkuju ti.." řekla jsem Ashovi. "Není zač.. kdykoliv Anne, všichni jsme tu pro tebe!! Seš naše rodina. " řekl a hodil si mě přes rameno a táhl mě někam směrem ke klukům, kde jsem přistála v Mikeyho náruči. "Ahoj lásko" řekl jen a políbil mě.

"Hmmhmh, nechci vás nějak vyrušoval, ale rádi bychom se najedli" prohlásil Calum a všichni jsme se najedli.

"Už tam budeme? Jsem hrozně unavenáá" řekla jsem napůl v polospánku a dál se tulila k Mikeymu. "Za chvíli jsme doma princezno" řekl a dal mi pusu do vlasů. Poslední, co si pamatuju bylo, jak mě nesl v náručí.




++++++++++++++++++

Hey guys!!!!!

Omlouvám se, že tak dlouho nebyl díl, ale fakt nestíhám :( jako omluvu tu máte díl s 1049 slovama. Doufám, že vás to pořád baví, protože vážně uvažuju o tom, že tuto ffku přestanu psát!!!

Pokuste se více komentovat. Zanechejte nějaké ty votes a comms.

Ily!!! Hope you like it!!!

little_penguin

Záchrana na poslední chvíliKde žijí příběhy. Začni objevovat