Prijeli jsme k hale, kde uz stalo plno fanousku. S par lidma se kluci vyfotili a podepsali se jim a ja jsem se taky s par lidma vyfotila a podepsala jsem se jim, pak nas bodyguardi protahli dovnitr. Hala byla obrovska a celkem i hezka, a backstage? Wow, obrovsky, nadherny, ale nejlepsi byla satna kluku a nejvic se mi libila maskerna, typicka holka no..
"Anne, muzes jit za mnou prosim?" rekl Mikey ja sla za nic do satny. "Copak se deje zlato?" zeptala jsem se ho a polozila jsem mu ruku ma tu jeho a zmackla jsem ji. "Vim, ze ma Luke pro tebe nejaky prekvapeni, nevim sice, co to je, ale chci, aby si vedela, ze te moc miluju a milovat te budu." rekl a smutne se usmal. "Mikey, ty zarlis?" zeptala jsem se ho a on prikyvl. "Broucku, nemej strach, ja bych ti nikdy neublizila, nikdy bych te neopustila!! Chci s tebou byt navzdy, moc te miluju." rekla jsem a polibila jsem ho. "Miluju te, a verim ti!" rekl mi mezi polibky a ja jsem se usmala a dal jsem se venovala jeho rtum.
"Anne, oh, sorry za vyruseni, ale tohle si muzete doresit doma. Anne, je cas, pojd se mnou prosim." zeptal se Luke a ja jsem prikyvla a dala jsem pusu Mikeymu, vzala jsem tasku s oblecenim, jak mi rekl Luke a sla jsem.
"Lukey, co se mnou mas v planu?" zeptala jsem se opatrne a pobavene na me koukl. "Podej mi ruku a zavri oci." rekl. Udelala jsem, co mi rekl a ja po chvili slysela, jak se otviraji dvere. "Ahoj Mio, tak jsem tu krasku privedl." rekl Luke a rekl mi, ze muzu otevrit oci. "Ahoj Anne, jsem Mia, maskerka kluku." usmala se na me a obejmula me. "Tak, Luku ty padej za klukama na zvukovku a nezapomen zabavit Mikeyho, at to je prekvapeni a me nech pracovat." smala se a strkala Luka ze dveri, musela jsem se smat, kdyz jsem videla jeho vyraz stenete.
"Tak Anne, ukaz mi, co si vemes na sebe, at mam predstavu, zalez si za zaves a prevlikni se" rekla mi Mia.
"Dobre, jdu na to." rekla jsem a zalezla za zaves.
"Paaani, Mikey ma vazne stesti. Konecne je stastny, preju vam to zlato." rekla Mia a ja me obejmula.
O pul hodiny pozdeji:
"Taaak kocko, jsme hotovy, vyzehlila jsem ti vlasy, s ocima jsem si pohrala a na pusu jsem ti dala lesk, aby Mikey nebyl jak prase." rekla a obe jsme se zacali smat.
"Tak kluci jdeme na to!" krikl na kluky Ashton.
Mela jsem zustat schovana az do zacatku koncertu a pak na Mikeyho vybafnout. "Fajn kluci, poradne to rozjedem." rekl Cal a vsichni se zasmali. Kluci se seradili a zacali vybihat na podium. Mikey sel posledni a vypadal smutne.
"Hlavu vzhuru hvezdo, tenhle vecer je tvuj." rekla jsem a stala jsem za nim. Otocil se a hned to byl zas veselej Mikey. "Omyl, tenhle vecer je nas lasko." rekl a pak si me prohlidl. "Vypadas naprosto dokonale." trvalo mu asi minutu, nez to ze sebe dostal. Usmala jsem se a rekla jsem mu: "Moje promena bylo prekvapeni od Luka a bez uz nebo te kluci sezerou." Uz utikal na podium a jeste na me zavolal: "Ja mam pro tebe taky prekvapeni."
Musela jsem se usmat, mam takovy stesti, pomyslela jsem si ....
++++++++++++
Tramtadadaaaaaaaaaaa
Jubilejni 20. dil.
Chcete venovku? :O
Nezapomente zanechat komentar a hlavne VOTE!!! :**
Hope you like it.
ILYSM <3
little_penguin
ČTEŠ
Záchrana na poslední chvíli
Teen FictionAnne má veliké problémy. Včechno se jí hroutí, chce to vzdát .... Z ničeho nic se ale objeví kluk, který ji rozumí... A dál??? Uvidíte ;-)