<3

248 32 6
                                    

Když  jsme přijeli domů, bylo všude podezdřelý ticho. Vešla jsem domů a šla jsem se kouknout do obýváku, musela jsem se usmát. Kluci leželi naskládaný na sobě a spali, byli tak sladký, až jsem se musela usmát. Mikey přišel za mnou a obejmul mě kolem pasu a hlavu si opřel o mojí. Koukali jsme na kluky jak spali a  usmívali jsme se.

Najednou jsem byla přimáčklá na zdi a Mikey byl nelepený na mě. Koukali jsme si do očí, miluju tenhle náš oční kontakt. Koukal na mě a bylo na něm vidět, že by to oblečení ze mě nejradši serval, koukala jsem na něj stejně.

Nevím, co mě to napadlo nebo kde se to ve mě vzalo, ale najednou jsem ho čapla za košili a přitáhla jsem si ho k sobě. Začala jsem ho vášnivě líbat, polibky mi obětoval. Zajela jsem mu prsty do vlasů a pocuchala jsem je, jen jsem se do polibků usmívala. "Chci tě, lásko!" pošeptala jsem mu do ucha a skousla mu ušní lalůček. Koukla jsem se na něj, měl v očích jiskřičky a drtil si spodní ret.

Než jsem se nadávala, už mě držel v náručí a nesl mě do pokoje. Zamkl za sebou dveře a otořil se na mě. Tentokrát jsem to byl Mikey, kterého jsem přimáčkla na dveře. Začali jsme se líbat a já z něj servala sako a začala jsem mu rozepínat košili, on ze mě sundaval šaty, nebo spíš, serval je.

Chytl mě pod zadkem a já mu obmotala nohu kolem pasu. Nepřestávali jsme se líbat. Opatrně mě položil na postel. Měla jsem na sobě už jen kalhotky a Mikey jen boxerky.  Byl nádherný, jeho tělo, awww, prostěě, jebatej.

Po chvilce jsme už byli oba nazí a já už cítila, že budu, udělali jsme se v tu samou chvíli. "Miluju tě Mikey." řekla jsem udýchaně, když jsem mu ležela na hrudi. "Já tebe taky" řekl a dal mi pusu do vlasů. Jenom jsme leželi a užívali jsme si přítomnosti toho druhého.

Za chvíli jsme usnuli...

++++++++
Guys, omlouvám se za krátkou část, ale jsem ve škole a ještě ke všemu na mobilu. Mooc vám děkuju za 800 přečtení, jste úžasní!! :* :33 Nezapomeňte na VOTE a koment taky potěší, dejte vědět, co se vám líbí a co mám změnit. Děkujuu!! :*
little_penguin

Záchrana na poslední chvíliKde žijí příběhy. Začni objevovat