Sorry...

271 34 2
                                    

Na Luka jsem nemusela čekat ani 10 minut. Zastavil, vyběhl z auta a běžel mě obejmout. "To bude dobrý krásko" řekl a já mu svůj obličej zaryla do hrudníku. Byla jsem bezmocná, nemohla jsem se ani pohnout, byla jsem domlácená, dobitá a já nevím, co všechno.

"Tak pojď, Mikey na tebe čeká a he strachy bez sebe." řekl. Přikývla jsem a šla jsem si sednout do auta, Luke vzal moje věci a dal je do auta. Cesta k jejich domu netrvala ani 10 minut, zjistila jsem, že celou tu dobu bydleli kousek ode mě.

"Anne, jsi v pořádku?" vyjekl na mě Mikey, když jsem otevřela dveře. "Mikey, jsem ráda, že už jsem u tebe zlato" řekla jsem a zlomil se mi hlas. Mikey mě vzal do náruče a odnesl mě  k němu do pokoje a Luke mi donesl věci. Položil mě na postel, já jsem si sedla a padla mu okolo krku, pevně mě objal a já zasykla bolestí. Lekl ae a ptal se, co se mi stalo. Všechno jsem mu řekla, byl rudý vzteky, uklidnila jsem ho. "Ukaž, podívám se" řekl a já přikývla, pomalu jsem se položila jsem se na postel. Vyhrnul mi tričko a skoro se zděsil. "Mikey, co se děje?" zděsila jsem se. "Budeš tam mít velikou modřinu, zajdu pro mast a namažu ti to." řekl a usmál se. Přikývla jsem, ještě než odešel, řekla jsem "Promiň." on mi řekl, že za nic nemůžu a že je rád, že mě tu má.

Šla jsem si dát sprchu, vyšla jsem z koupelny a byla jsem zabalená jen v ručníku. Mikey už tam na mě čekal, díval se na mě, takovým zvláštním pohledem, jako kdyby ze mě ten ručník nejradši serval. Zasmála jsem se. "Clifforde, nečum na mě tak." řekla jsem a zasmála jsem se. "Promiň zlato, ale seš tak nádherná" řekl a začal se červenat. "Dneska ne, ale neboj, dočkáš se." řekla jsem a mrkla jsem na něj. Chudák zrudnul ještě víc a v očích se mu objevily jiskřičky.

Oblíkla jsem se a Mikey mi zamazal břicho mastičkou a šli jsme za klukama dolů do obýváku.

Všichni se mě vyptávali, jestli jsem v pohodě, chvíli jsme se o tom bavili a pak jsme kouksli na Simpsny.

Usnula jsem s Mikey mě přenesl do pokoje, přikryl mě peřinou. Chtěl odejít, ale já jsem si ho přitáhla k sobě. Lehl si za mnou a obejmul mě. Cítila jsem se v bezpečí.

++++++++
So guys? Celkem mazec že? :D
Let me know, jak se vám to líbí, koment potěší a nezapomeňte na VOTE.
Jste skvělí!! :* :3 :))
Na obrázku je Mikey ^^

Záchrana na poslední chvíliKde žijí příběhy. Začni objevovat