De donkere kamer

538 39 4
                                    

Hazel werd wakker en had overal pijn. Ze keek rond zich maar het was te donker om iets te zien. Ze probeerde rechtop te zitten maar het ging niet ze had teveel pijn. Opeens hoorde ze een kuchje. Hazel schrok op en keek verwoed om haar heen. Toen riep ze ' Hallo wie is daar ?! Waar ben ik ?! Geef antwoord!' Het bleef even stil en dan begon er iemand te praten. Hazel herkende de stem maar ze kon maar niet zeggen wie het was.'Hallo Hazel' dat was al wat hij zei dus ze kon er niet veel mee. Hazel riep nogmaals' Wie ben je !? Wat doe ik hier!?' Plots na een minuut of 10 begon hij terug te spreken.' Oh Hazel toch ben je zo hard op je hoofd gevallen' Nu werd ze echt woedend. 'Zeg mij gvd gewoon waar ik ben !!!' De persoon slaakte een zucht. 'Als je echt zo boos gaat worden zal ik het misschien beter niet zeggen' Ondertussen was Hazel al recht gaan staan hoe ze het had gedaan wist ze niet maar ze had het gedaan. Ze wou de man zoeken maar ze hing vast aan iets.' Echt waar bang dat ik ga weglopen?' Het sarcasme droop van haar toon af.' Je zou misschien wel durven nu ga neerzitten je moet genezen'. 'Sorry maar ziet dit eruit als een ziekenhuis of ziekenkamer?! Nee ik dacht het niet dus breng mij naar daar om te genezen'. Hazel kon het nu echt niet meer aan. Ze begon te trekken aan het touw tot ze door had dat het een gewone paardenknoop was.'Serieus een paardenknoop je maakt het me wel erg gemakkelijk.' Ze trok aan het touw en het was los maar toen ze opkeek zag ze nog net de deur dichtgaan.'Gvd klootzak' Hazel vloekte erop los maar toen ze doorhad dat dat toch niks uitmaakt begon ze de kamer af te zoeken naar een lichtknop. Na wel 10 keer gevallen te zijn over iets dat daar op de grond lag vond ze eindelijk de lichtknop. Maar ze had hem beter niet aangedaan. Ze knipte hem aan,gilde en toen werd weer alles zwart voor haar ogen.

Ja sorry weer zo'n klein stukje maar ik wil gewoon updaten voor jullie :) en aangezien ik zo weinig tijd heb maak ik kleine stukjes :) ik wil jullie ook bedanken voor de 500+ reads :) en hopelijk vinden jullie het leuk
Kusjes

Het paard dat moorddeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu