Doe het!

521 31 3
                                    

Het was niet te geloven. Wou zij haar dood ? Ik dacht dat ze mij wel mocht. Blijkbaar niet. Ze bleef door galopperen. Nu haalden ze haar niet meer in dus vertraagde ze en stapte ze verder. Wie was die andere persoon. Het was dacht ze een man maar er waren wel meer mannen op de manege en zij hoeft hem niet prese te kennen. Ze was verschrikkelijk diep in gedachten verzonken. Ze had niet eens het mes zien vliegen die Kumai recht in zijn been raakte. Hij viel op de grond en Hazel begon tegen hem te schreeuwen. Hij viel bijna flauw maar Hazel hield hem bij bewustzijn. De moordenaars kwamen weer dichter en het meisje met de blauwe ogen had haar sjaal al af gedaan maar de persoon met de bruine ogen nog niet. Ze begonnen te praten. 'Meisje meisje stop met weglopen. Het zal niets uitmaken je gaat er toch aan' 'Wow goeie toespraak.' Hazel rolde met haar ogen.' en meisje jij bent niet veel ouder dan mij he !' Nu riep ze bijna. Wederom was ze het compleet beu. 'Vermoord me of laat me gaan maar alsjeblieft stop met spelletjes te spelen.' Ze riep nog een beetje naar Kumai zodat hij wakker zou blijven maar het hielp niet veel ,zijn ogen vielen steeds weer opnieuw dicht. 'Neem hem alsjeblieft mee naar een dierenarts.' een traan rolde over haar wang.' Doe met mij wat je wilt maar laat hem alsjeblieft met rust.' Zo gezegd zo gedaan. Het meisje nam Hazel mee naar een schuur en de onbekende man nam Kumai mee. Hopelijk logen ze niet en namen ze hem echt mee naar een dierenarts. Hazel schaamde zich allang niet meer voor haar tranen dus huilde ze en knuffelde ze Kumai voor wat waarschijnlijk de laatste keer ooit was. De moordenaars waren niet heel blij en gaven Hazel een klap tegen haar slaap waardoor het weeral allemaal zwart werd voor haar ogen. Toen ze wakker werd lag ze weer in het hutje waar op alle muren iets stond van Hazel moet dood en blabla. Maar deze keer was het anders. Zij stond niet meer op de muur maar deze keer was het Lauren! Plots was ze heel goed bij bewustzijn. Ze moest Lauren waarschuwen! Maar hoe geraakte ze hier ooit uit? Dan maar lief doen en dingen achterhalen door omslachtige vragen te stellen. Dus ze begon met vragen te stellen , de persoon rolde eens met haar ogen maar begon wel te vertellen.

Hey klein stukje sorry daarvoor maar morgen komt er meer op en dan gaan vele vragen beantwoord worden. Zoals wie is nu het meisje? Maar voorlopig hou ik jullie in spanning :)
Kusjes

Het paard dat moorddeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu