Shayra had al 20 keer bijna gebotst en al zeker 5 vuilnisbakken omver gereden. Maar ze bleven rijden aan volle snelheid, waar ze naartoe gingen wist Hazel niet maar ze vertrouwde op Shayra. Plots herkende ze alles weer. 'Gaan we nu echt terug naar de manege ? De oorzaak van ons probleem?' 'Wil je Lauren redden of niet!? Ze is nog op de manege weet je ?en voorlopig heeft mijn ex-partner ons zeker nog niet ingehaald.' Hazel knikte licht ze had gelijk 'Weet je eigenlijk zelf wie je partner is? Je zegt nooit zijn naam' Shayra's gezicht was direct vuurrood.'Tuurlijk weet ik dat.'. Maar ze loog enorm hard dat zag Hazel wel. Ze was niet dom. Maar Shayra bleef volhouden en als Hazel vroeg wie het was,stamelde en zei ze dat ze het liever niet zei. Hazel liet het gewoon zo, ze hadden belangrijkere zaken te doen. Zoals Lauren niet laten vermoorden. Ze reden het domein op en zo snel als ze konden sprongen ze uit de auto en renden het hele domein als gekken af op zoek naar Lauren. Waar is ze. Hazel en Shayra kwamen elkaar terug tegen voor de poort van de binnenpiste. Allebei zagen ze rood van de inspanning en ze waren zo hard aan het zuchten dat ze niet meer konden praten. Maar geen 1 van de 2 had Lauren gevonden. Ze hadden het gevraagd aan haar moeder en zij zei dat ze naar de winkel was maar dat was gevaarlijk. Wat als ze de moordenaar tegenkwam? Ze wisten niet welke winkel en er waren hier wel 30 winkels in de buurt. Ze moesten Lauren nu vinden of ze vinden haar nooit meer terug of in stukjes ofzo. Stel je voor! Hazel rilde bij die gedachte en het maakte haar alleen nog maar zekerder over het feit dat ze Lauren moesten vinden en wel nu! De stress werd haar wel bijna fataal of dat dacht ze maar daar mocht ze haar niet door laten doen. Het draait nu niet om haar maar om Lauren. Dus wat ze deden was terug in de auto springen en naar Lauren's favoriete winkel rijden. Er was een grote kans dat ze daar was. Maar dat was de grootste winkel die Hazel ooit had gezien. Maar ze gaven niet op ,Hazel ging naar boven en Shayra nam het gelijkvloers. Boven speurde Hazel de hele ruimte af. En haar blik bleef steken bij iets wat er niet goed uitzag. Meer zelfs Hazel's ogen werden groot en ze schoot in paniek....
JE LEEST
Het paard dat moordde
Misterio / SuspensoOp Hazel's manege staat een paard dat al een paar moorden op zijn geweten heeft maar Hazel denkt dat het niet het paard zijn schuld is , zij denkt dat er meer achter zit. Maar wat als ze te veel te weten komt? Een verhaal waarin we het hoofdpersonag...