Hazel lag terug op een ijzeren tafel. De minste bewegingen deden al pijn. Haar ogen openden langzaam. Ze kreunde door het felle tegenlicht. De lamp stond recht in haar ogen gericht. Ze zag alleen de lamp en ze begon al vlekken te zien. Haar hoofd bonsde en er weerklonk gefluit. Het leek van in haar hoofd te komen maar ze wist zeker dat Tobias dit deed. Een traan ontsnapte ui haar oog. Ze wou hem wegvegen tot ze realiseerde dat haar handen vastzaten.Het gefluit werd luider en scheller maar ze kon haar handen niet over haar oren plaatsen om het te stoppen. Ze begon te gillen en te tieren en te hopen dat ze het geluid kon overstemmen. Een robotstem weerklonk door de ruimte en het gefluit stopte even.' Geef je al op?' De stem klonk eentonig en metalig maar Hazel wist wel wie het zei.'Want ik heb mijn hoogtepunt nog lang niet bereikt!' Hazel zweeg gewoon, hopend dat hij haar gewoon uit haar lijden zou verlossen. Wat hij natuurlijk niet zomaar deed. Ze zou er om smeken. 'Wacht maar voor het hoogtepunt.' Dacht Tobias met een gemene grijns op zijn gezicht wat Hazel natuurlijk niet kon zien. Het gefluit bleef wel een uur doorgaan totdat Hazel het eindelijk gewoon begon te worden dan stopte het abrupt. Er was een ijzige stilte. Hazel verschoot toen er feestmuziek uit de speakers schalde.Ze hoorde dat er werd een deur opengedaan. Ze hoorde piepende wieltjes en ze dacht dat er een kar naar binnen werd geduwd. Dezelfde metalen stem weerklonk weer na een 5-tal minuten.'Kom dat zien! Kom dat zien! Een waar spektakel zal gebeuren.' De micro werd te laat uitgedaan en er weerklonk nog een lach. Hazel lag nog steeds met haar ogen dicht maar plots gingen de lichten uit. Ze voelde dat het metaal rond gaar polsen en voeten wegging. Met veel gekreun en gepuf zat ze rechtop en pas toen ze helemaal rechtop zat opende ze haar ogen. En wat ze zag was inderdaad een spektakel maar geen gewoon spektakel eerder een bloedspektakel.... En de stem weerklonk terug ' Geef je het nu op?'
Ooooh vakantie is gedaan :( nu zullen mijn updates wel regelmatiger komen xd hopelijk vinden jullie dit boek nog leuk... Ik weet niet hoelang ik het nog ga laten doorgaan want ik heb het gevoel dat het een beetje langdradig wordt of niet ? Vote & comment maar dan weet ik het direct ;) en er komt een nieuw boek online over de maze runner ( deze keer in Nederlands, vorige heb ik verwijdert dus lees dat ook even als je zo lief wilt zijn :))
JE LEEST
Het paard dat moordde
Mystery / ThrillerOp Hazel's manege staat een paard dat al een paar moorden op zijn geweten heeft maar Hazel denkt dat het niet het paard zijn schuld is , zij denkt dat er meer achter zit. Maar wat als ze te veel te weten komt? Een verhaal waarin we het hoofdpersonag...