Het moment dat Tobias eng werd

744 39 4
                                    

Hazel opende haar ogen. Ze lag naast Abbey in de grote stallen. Ze ging recht zitten maar vlak voor haar neus zat Tobias. 'Zijn jullie nu helemaal gek geworden ?! Hoe in godsnaam haal je het in je hoofd om Kumai los te laten?!' Abbey was ondertussen ook al recht gaan zitten . Abbey en Hazel mompelden wat onverstaanbaar maar Tobias kon er iets uihalen van' Kumai ...eten....vergif ....kijken' ' Denken jullie dat Kumai vergif krijgt ?!' Hazel knikte . 'Waarom in godsnaam zouden we Kumai vergif geven ?' 'Dat weet ik toch niet' ' Nee inderdaad dat weet je niet dus ga maar gauw naar huis en trek je er niks van aan' Tobias' ogen keken kwaad maar toen hij zag dat Abbey en Hazel keken , zag hij er veel vriendelijker uit. Voor ze opstonden zei Hazel nog' Waarom heb je ons meegenomen naar hier?''Ik wou niet dat iedereen wist dat het jullie schuld was want ze zijn hier niet zo mild maar bij nader inzien had ik jullie beter laten liggen' Hazel werpte hem een vernietigende blik toe en vertrok met vlak op haar hielen Abbey. Toen ze uit de stal kwamen kwam Lauren naar hen toegelopen.' Weten jullie waar Tobias is ? En wat waren jullie daar aan het doen terwijl hier Kumai vrij was?!' Nu klonk ze boos. Abbey die nooit iets durfde te zeggen tegen iemand anders nam het nu wel op voor haar vriendin want ze zag dat Hazel niet wist wat ze moest zeggen .' Tobias is ook in de stallen daar en we waren hem gewoon een beetje aan het helpen' Lauren keek bedenkelijk maar zei' Goed ik ga hem zoeken gaan jullie maar naar Shayra en zeg dat jullie in de grote stallen waren. Hazel haar moeder kwam juist op het terrein gereden dus Hazel wou haar niet laten wachten en zei tegen Abbey:' Abbey ik moet naar huis anders wordt mijn moeder vies wil jij tegen Shayra zeggen dat we daar waren en dat ik echt naar huis moet' Hazel fluisterde er ook nog achteraan :' volgende week doen we verder met ons onderzoek' Abbey knikte en liep naar de cafetaria terwijl Hazel in de auto stapte . Maar wat ze allebei en de hele manege niet zagen was dat Emma,een meisje die al 4jaar rijdt maar die niemand echt leuk vond, in de stal van Kumai liep en zijn eten uitgoot. Maar had Emma zelf wel door dat er iets vreemd inzat ?

Het paard dat moorddeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu