Hazel kneep haar ogen dicht tegen het invallend licht. Ze bleef zo stil mogelijk zitten, de kast was redelijk groot dus misschien vonden ze haar niet tussen alle kleren. Zo'n geluk had ze natuurlijk niet. Als de hond iets rook was er waarschijnlijk wel iets.'Eindelijk heb ik je gevonden.' Een diepe stem weerklonk. Na het horen van die stem barste Hazel in tranen uit. Ze wist zelf niet goed waarom. Ze had die stem nog nooit gehoord, ze kende de man totaal niet. Ze huilde gewoon en het kon haar absoluut niks schelen wat die agent er van dacht. De agent nam haar in zijn armen. Het was misschien beschamend maar op dit moment kon het haar toch niks schelen. Ze had wel geen wraak kunnen nemen maar dat kwam later wel want ze wist zeker dat Tobias nog niet was opgepakt.
Wat er de volgende paar momenten gebeurde wist ze zelf ook niet meer goed. Het kwam er op neer dat ze even in het politiebureau had gezeten maar dat ze nu terug thuis zat met een dekentje en warme chocolademelk en ogen van haar ouders die geen moment van haar afweken. Ze namen zeker 3 weken vakantie maar ze moeten allemaal terug naar werk. Toch? En Hazel moest ook terug naar school. Ze was niet bepaald bang zoals haar ouders dachten dat ze was. Het waren vooral haar ouderd die bang waren. Dus natuurlijk moest ze constant smsen sturen dat ze oke was. Alles ging zijn gewone gangetje. Hazel mocht na zolang eindelijk terug gaan rijden. Ze mocht zelfs op haar manege blijven voor Kumai. Haar geluk kon niet op en Tobias? Pfff laat die maar achterwege.
Ze stond rustig op te zadelen met haar oortjes in toen er gekraak klonk. Ze hoorde het niet.'Nou nou wie we hier hebben' maar nog steeds was Hazel doof voor de buitenwereld. Ze voelde iets metaalachtigs koud tegen haar nek. Ze gilde voor de zoveelste keer de afgelopen maanden de longen uit haar lijf....Hey omdat ik flink ben geweest en veel op voorhand heb gewerkt voor de examens heb ik toch een stukje kunnen schrijven :) hopelijk vinden jullie het leuk dus vote en comment. En vanaf morgen vlieg ik erin met wiskunde dus wens mij succes ;)
Ps sorry dat het kort is maar ja examens e :(
JE LEEST
Het paard dat moordde
Mystery / ThrillerOp Hazel's manege staat een paard dat al een paar moorden op zijn geweten heeft maar Hazel denkt dat het niet het paard zijn schuld is , zij denkt dat er meer achter zit. Maar wat als ze te veel te weten komt? Een verhaal waarin we het hoofdpersonag...