Наступного дня сталося щось нереальне, але все по порядку. Отже було дев'ятнадцяте грудня- день Святого Миколая. Прокинувшись, я знайшла у себе під ліжком багато подарунків. Там були різні види солодощів, одяг, годинник на руку, про який я давно мріяла. Та не це мені запам'яталось найбільше. Під подушкою лежало щось, обгорнуте сірим папером. Розгорнувши, я побачила книжку і зраділа, адже вважаю, що кращого подарунку за неї просто немає. Та сюрпризи на цьому не завершилися. Мама з татом зайшли, ні забігли у мою кімнату із щасливими лицями та якимись паперами в руках. Вони дали мені конверт, і вже, буквально секунд через три, мене було неможливо зупинити. Я бігала по будинку, наче божевільна, сміялась, стрибала по ліжку. В той момент я була надто щаслива, щоб думати про те, як виглядаю. Отже, заспокоївшись, я ще раз прочитала папір, на котрому великими чорними буквами писало, що у нас на вихідні заброньовано будиночок в горах.
Я поцілувала батьків і вирушила збирати сумку, адже виїзд був через дві години.
***
Ми поїхали власним авто, тож дорога була досить швидкою. У горах я ще не була жодного разу, тому для мене це було неймовірною радістю. Через три години ми були на місці. Звісно, я завжди уявляла собі гори, навіть поки ми їхали в машині, проте моя уява не відповідала дійсності. Якби я була художником, то напевне ніколи би звідси не поїхала. Тут дуже спокійно, навіть люди, здається, інші.
Нарешті ми під'їхали до власного будинку, точніше він був нашим на три дні. Вся ця будівля була з дерева, тож дуже підходила до місцевого краєвиду. Будинок був великим, світлим та просторим, із двома поверхами. На другому поверсі була лоджія, і коли я вийшла туди, то зачарувалась. Усі гори були в мене наче на долонях. Це було неймовірно красиво.
Поки ми розпакували наші речі, настав вечір. Батьки посмажили шашлик, і ми смачно поїли, а потім заснули солодким сном.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моя маленька гра у щастя
Roman d'amourЦе історія про дівчину Анну, яка хоче, аби її мрії перетворились в реальність. Один випадок змінює все її життя. Дівчина зустрічає хлопця і не розуміє, що з нею твориться. Можливо це перше кохання, а можливо...