Manga-Işıkları Söndürseler Bile
Eski Bölüm
5 dakika geçtikten sonra kapı sesi duyuldu. Şebnem gelmişti. Hemen kolundan tutunca bağırdı. Koluna baktım morarmıştı. Koluna hafif dokundum. Sinirlenmiştim. " Kim yaptı bunu sana! " Yüzüme baktı. Ellerini boynuma dolayıp başını göğsüme yasladı. Saçlarına minik bir öpücük kondurdum. Kucağıma alıp salona geçtim. Koltuğa yavaşça bıraktım. Mutfaktan su getirdim. Yavaşça içirdim. Masaya koyup yanına yavaştım. Kollarımla minik bedenini kendime çektim. Olan biten herşeyi anlattı.
Nasıl böyle olurdu. Benden habersiz gitmişti. En önemlisi biri Şebnemi incitmişti. Bunun hesabını ağır ödeticektim.
Yeni Bölüm
Selimin AğzındanŞebnemi yavaşça yatağına yatırdım. Yorganı üstüne çekip dışarı çıktım. Odama doğru yol aldım. Kapıyı yavaşça kapatıp yatağa atladım. Çok yorgundum. Hemen uyumak istiyordum. Üstümü değiştirmeden yatağın içine girdim. Daha uykuya dalmadan telefon çaldı. Off. Büyük bir hızla yataktan kalkıp masadan telefonu aldım. Kim olduğuna bakmadan telefonu açtım. "Ne var?" Karşıdaki biraz bekledikten sonra "Selim mal sen misin laa?" dedi. Oha lan bu 4 yıldır konuşmadığım çocukluk arkadaşım Doğuş değil mi? Şoku atlattıktan sonra "Lan Doğuş sen misin?" dedim. Küçük bir kahkaha atıp "Hee kardeşim benim. Nerdesin sana gelcem." dedi. Bu saatte yanıma mı gelcek. Kesin birşey istiyecek. Nefesimi dışarı verip "Mesaj atarım adresi." dedim. Konuşmasına fırsat vermeden telefonu kapattım. Adresi mesaj atıp aşağı indim. Etrafı biraz toplayıp koltuğa yayıldım.
...
Kapı alacaklı gibi çalınca koşarak kapıyı açtım. Yüzünda büyük bir sırıtış vardı. Yine içmiş içmiş gelmiş salak. Omzuma vurup yüksek sesle "Vayy kardeşiiimmmm." dedi. Ağzını kapatıp içeri sürükledim. Koltuğa atıp "Lan mal sus yukarda kız uyuyor." dedim. Çapkın bir gülümseme ile ayağa kalkmaya çalıştı. "İşin bittiyse bende bitirip gelim." dedi. Oha salak. Lan ben sana ağız burun dalarım. Koltuğa geri itip "Lan o anlamda değil. Şebnem var yaa. Küçüklük arkadaşım." dedim. Kafasını yastığa gömdü. Boğuk çıkan bir sesle "Senden birşey isticektim. Bugün bir kız gördüm. Canını biraz acıttım ama çok güzel bir kız. Gördüğüm andan beri tutuldum. Şaka şaka. Tutulmadım ama o benim olmalı. "
dedi. Bende ne zaman konuşcak diyodum. Konuşmama fırsat vermeden uykuya daldı. Bende yukarı çıkıp uzun bir uykuya daldım.
'''Sabah'''
Uyanır uyanmaz Şebnemin yanına gittim. Nolur nolmaz diye kapıyı kilitlemiştim. Bu Doğuşun sağı solu belli olmaz. Kapıyı açtım. Hağla uyuyordu. Meleğim benim uyuyordu. Yanına oturup saçlarıyla oynamaya başladım. Ben ona zarar veremezdim. İntikam gözümü karartmış, önümdekini göremez hâle gelmiş oldum. Ben Şebneme asla zarar veremezdim. O benim birtanemdi. Kapıyı yavaşça örtüp aşağı indim. Doğuş hağla koltukta yatıyordu. Mutfağa giderken ayağıma Şebnemin çantası takıldı. Çantayı alıp yere savrulan kağıtları aldım. Kağıtları okur okumaz gözlerim faltaşı gibi açıldı. Şebnem İzmire mi gidicekti? Tek başına gidicekti. Hayatta olmaz. Hızla Şebnemin odasına daldım. Hağla uyuyordu. Banyodan soğuk su dolu bir kova aldım. Başından aşağı döktüm. Hemen yatakta dogrulup "Yemin ederim ben yemedim. Nolur kızma. " dedi. Bu hali çok tatlıydı. Gözleri kapalıydı. Omzuna bi tane geçirdim. Omzunu üfeleyip gözlerini açtı. Beni görünce o iri gözlerini büyülttü. Yerim ben seni yaa. Üzerime yürümeye başladı. Koltuğa oturunca saçlarımla oynayıp
"Yaa Selim. Sen ne yapıyosun? Bu soğuk havada buz gibi suyu üstüme dökmek ne demek yaa." dedi. Kollarından tutunca bir kez daha acı çığlıkları attı. Belinden tutup kendime çektim. Alnına minik bir öpücük kondurdum. Arka cebimden uçak biletini çıkarıp gözünün önünde tuttum. Almaya çalışırken bileti geri çekip arka cebime koydum. "Şebnem ne zaman söylemeyi planlıyordun? Hem nerden çıktı İzmire gitmeler filan."Kızgın bi suratla bana bakıp ellerini yumruk yaptı. Saçlarıyla oynayıp geri bıraktım. "Benim çantamı karıştırma şerefini sana kim verdi acaba Selim!" Konuyu değiştirmede 1 numarasın maşallah. Koltuğa yayılıp "Konuyu değiştirme istersen Şebnem. Nerden çıktı bu iş. Hem çantanı karıştırmadım yere düşmüş. " dedim. Dolabı açıp karıştırmaya başladı. 2 gün sonra gidicekmiş. Hayatta izin vermem. Bir kaç parça eşya çıkarıp yatağa fırlattı. Yeniden bana kızgın bir suratla bakıp banyoya gitti. 5 dakika sonra üstü değişmiş Şebnem girdi içeri. Makyaj masasının önüne geçip saçlarını dalgalaştırdı. Makyajda yapınca bir hışımla odadan çıktı. Bende arkasından odadan çıktım. Aşağı inince Şebnem Doğuşa bakıyordu. Donakalmıştı. Doğuşda Şebneme bakıyordu. Şebnem şoktan çıkınca yanıma gelip arkama sokuldu. Ceketimin içine girip "S-Selim bu gerizekalının bizim evimizde işi ne?" dedi. Şebneme noldu şimdi. Arkamdan çekip kollarımın arasına aldım. Saçına minik bir öpücük kondurdum. "Doğuşu tanımadan mı? Küçüklük arkadaşım. " Şebnem kolunu gösterdi. Baş parmağıyla onu işaret edip "Bunun olmasının sebebi o."
dedi. Doğuş...Şebnemin...canını mı...acıttı. Beynime kanın fışkırmasıyla Doğuşa doğru yöneldim. Yakasından tutup yumruğu geçirdim. Kafa, göz, dalak , burun daldım. Sen kimsin ki benim Şebnemime elini sürersin. Selim lan o daha Şebnemin değil. Sen onun dostusun gerzek kafa. Laa içses bi sus. Sanki ben senle çok konuşmak istiyom. Tamam yaa. Bi get. Doğuşu kapıdan dışarı attım. Şebnemin yanına gittim. Koltukta oturmuş telefon oynuyordu. Hiç bişe olmamış gibi. Tuhaf ama gerçekçi.
**************
Yb geldi. Ama inan ki yazamıyom. İlham perilerim gelmiyo. Benim suçum neyki. Birde öğlen yayımlıyacaktım. Kusura bakmayın. Kuzenime ödevini yaptırdım. Salak şimdiye bırakmış. Bir de başka kuzenimin sayesinde yayımladım. Sabahtan beri vır vır konuşuyo. Tabikide en çok sizleri kırmamak için yayımladım. Sizleri seviyom. Kısa oldu bu. Özür dilerim. Görüşmek üzere.Sınır: 13 vote + 7 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Birlikte İyiyiz(Kaçak Gelinler)
РазноеHer zamankinden çok farklıydık.Verdiğimiz kararların yanı sıra biz ne hissediyorduk. Doğru mu yapıyorduk?Yoksa yanlış mı?Aşık mı olmuştuk?Hayır!Aşık olmak aptalcaydı.Saçma sapan kararlar ve bir tabak dolu dert.Peki neydik biz?Herkes gibi sıradan ins...