Bölüm 1

56 9 11
                                    

Merhaba değerli okurlar.Bu plartformda yazacağım ilk kitabım.Kitabımı seveceğinizi ve yeni bölüm gelmesini bekleyeceğiniz kadar iyi bir yazar olmaya çalışıyorum.Bu yolculukta sizin desteklerinize ihtiyacım var.Bölümler ve kitap ile ilgili yorumlarınızın benim için ne kadar değerli olduğunu söylemiyorum bile.Yazım ve noktalama işaretlerindeki yanlışlıklar için şimdiden kusura bakmayın.


                                                              🍔🍟🍔🍟🍔🍟🍔🍟

Elimde son parçası kalan hamburgeri de ağzıma attıktan sonra,Kolamdan derin bir yudum aldım.Kolanın asidi boğazımı yaktığı anda dudaklarımdan çekerek Karşımda oturan ve şu an hamburgerine dalmış vaziyetteki Sıla' yı gördüm.Beni buraya sürükleyerek getirmesinin nedeni de buradaki hamburgerlere bayılmasıydı.Bir kaç saniye daha beni görmesini bekledim ama imkanı yoktu.

-Kızım az yavaş ye boğulucaksın şimdi birde seninle uğraşmak zorunda kalıcam.

Diyerek ona bakmayı sürdürdüm.Abartılı bir şekilde göz devirerek nihayet bana bakmaya başladı.

-  Güneş Ne oldu ya,Normal yiyiyorum işte.İnsan bir afiyet olsun der,cık cık cık. Dedi beni kınar gibi başını sallayarak.

homurdanarak önüme döndüm ve Hamburgerinin bitirmesini bekledim.

-Tama haydi bitirdiğine göre gidebiliriz artık.Zaten zorla getirdin beni benim canım istemiyordu hiçbir yere gitmek.

-Söylenip durma  Tatlı kuş.Sana kalsa evden hiçbir zaman çıkmayacaksın.

-Tamam gevşeme haydi eve gidiyoruz.Deyip koltuğun üzerindeki montunu ona doğru fırlattım ve hızlı adımlarla çıkışa doğru yürüdüm.Canım arkadaşım Sıla aslında özünde çok iyi ve paylaşımcı bir insandır ve onu en iyi ben tanıyorum çünkü çocukluğumuz beraber geçti.Anne ve babasından bile daha iyi tanıyor olabilirdim.Oda beni tabiki.(ama sevgimi pek dile getirmiyorum sonra şımarıyor maymun)

Ben biraz önde yürürken bana yetişmeye çalışan Sılanın çabalarını hissedebiliyordum.Uyuşuk yürümeye alışık değil Tabi.Yinede onun varlığı bana iyi geliyordu.Çokta seviyordum ama sevgimi çoğu zaman belli etmiyordum.Herkese karşı biraz sert ve mesafeliydim.Ama Sıla için pek geçerli değildi.

-Kızım senin bünyende yorulmak diye bir şey yokmu az yavaş yürü ayaklarım koptu.Arkamı dönerek ona baktım

-Haydi uyuşuk ben yürümeye alışkınım.Bundan sonra sen de alışırsın nasıl olsa .Diyerek bir kaç adım daha attığımda bilerek yavaşladım ve Sılanın bana yetişmesini sağladım.

-Güneş otobüs hemen gelir inşallah çok yoruldum kızım.Hemen eve gidip duş alalım sonra da Beraber akşam yemeği için bir şeyler hazırlarız.Ha bu arada Netflix ten efsane bir film buldum beraber izleriz.İtiraz kabul etmiyorum nokta.

-Emri vakiden hoşlanmadığımı adın kadar biliyorsun Teodorcuğum deyip.Gözlüklerini burnuna ittim

-Tamam nasıl olsa ikna ederim seni Alvinciğim. Deyip Muzip bir gülümseme attı. 

Otobüs durağına vardığımızda Sıla siyah sırt çantasından su çıkararak bana uzattı

-Su istiyormusun Tatlı kuş?

-Yok iç sen ben içmiyim şimdi. Olumlu anlamda başını sallayıp bu sefer çantasından kulaklığını ve mp3 ünü çıkartarak durağın bankına oturdu ve şarkının ritmiyle ayağını sallamaya başladı.Hayat ona güzeldi.Bende aynısını yapmak için telefonumu çantamdan çıkardım ve kulaklıklarımı çantamdan alarak en sevdiğim şarkıyı dinlemeye başladım .Otobüsün gelmesi kısa sürürdü ne de olsa burdan beş on dakikada bir geçerdi.Gelen mesaj sesiyle beraber kesintiye uğrayan şarkımın sesini duyduktan sonra telefona gelen mesajla kaşlarım çatıldı.Bu bilinmeyen bir numaradandı .Mesaja tıkladım ve okumaya başladım.

*0539..* Kaşlarını öyle çatıp durma,Deliriyorum...





*en başta karakterlerin görsellerini yayınlamadım bunun sebebi biraz da sizin hayal gücünüze bırakmam. Şu an sadece Sıla nın resmini yayımlayacağım.İlerki bölümlerde asıl karakterlerimizi yayınlayacağım bakalım sizin hayal ettiğinize benzer mi yoksa tamaman farklı mı hayal ettiniz ileriki bölümlerde görelim yorumlara yazabilirsiniz

SILA SARIHAN (Güneş'in en yakın arkadaşı)

SILA SARIHAN (Güneş'in en yakın arkadaşı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Poyraz rüzgarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin