Ležim na krevetu i razmišljam. Jesam li trebala to učiniti ili ne? Ma koga ja zavaravam zaslužili su to, obojica.
Začujem otvaranje vrata te pogledam u ista, a na njima bijesan Alex.
Podbočila sam se rukama na krevet, upitno ga pogledala i pitala ga" Šta? "
" Koja si ti kučka "
Gledala sam ga u oči i smijala mu se, a on je na to još više podivljao i u dva koraka se našao na meni držeči svoju ruku na mom vratu i lagano me stežući.
" Jel znaš da sam te vrlo lako bogao ubiti maloprije "
" Da si me htio mrtvu več bi bila mrtva "
" Da bila bi "
" Ali nisam "
" Ne još "
" Pa hajde onda, šta čekaš? "
Pogledao me direktno u oči i samo me poljubio.
Uzvratila sam mu i počeli smo se ljubiti sve strastvenije.
S vrata ruku je premjestio na moje međunožije dirajuči ga, to mi je previše godilo i jako me napalilo.
Uhvatila sam rubove njegove majice i povukla prema gore te sam mu naposlijetku skinula majicu.
Otkopčao je moje traperice i gurnuo ruku unutra, počeo je trljati moje međunožije a ja sam počela stenjati jer mi je ovo previše godilo.
Izvukao je ruku i skinuo mi traperice i gaće.
Stavio je svoja dva prsta u moja usta da ih poližem što sam i napravila te ih je ubacio u mene, pomicao ih je lagano unutra-van, unutra-van što me je izluđivalo pa sam prostenjala i rekla" Alex! "
" Da? "
" Požuri"
" Zamoli me "
" Molim te"
" Za šta me moliš Alison? "
" Molim te jebi me! "
Rekla sam dok je i dalje radio ono s prstima.
Izvadio je prste iz mene pa rekao" Morat češ još malo pričekati "
Govorio je to dok je širio moje noge i lagano se spuštao između njih.
Jezikom je polizao moj klitoris dok me gledao pravo u oči, a ja sam ipustila uzdah zadovoljstva.
Ponovo je to ponovio i ovaj put je nastavio, lizao ju je tako dobro, a da bi stvar postala još bolja ubacio je dva prsta u mene i ponavljao radnju iznova i iznova.
Osjetila sam kako ču svršiti pa sam mu rekla" Molim te nemoj stati"
Poslušao me i nije stao, nakon dvije minute sam svršila.
Sva uzdihana sam ga pogledala, a on je več otkopčavao svoje hlače i skinuo ih je.
Legao je preko mene i namjestio ga na sam ulaz, poljubio me je i naglo ga utero.
O moj Bože, radi to tako savršeno, ima brzi tempo i na kraju ga samo grubo nabije.
Uhvatio me za vrat i poljubio me dok se počeo jako nabijati u mene što mi je jako godilo.Nakon dvadeset minuta ponavljanja te radnje iznova i iznova smo završili, legli jedno pored drugog uzdihani.
Ljudi evo ga tjt za ovo poglavlje, vote i pišite mi svoja mišljenja 🖤❄
YOU ARE READING
PERFECT CRIME ( Završena )
ActionOna na strani kriminala, on na strani zakona i pravde. Ona je vatra a on voda. Ona je sve do sada pljačkala, mučila, ubijala, ali što če se desiti kada se u njenu mrežu kriminala uplete on? Hoče li ga se ona riješiti ili ne? Hoče li ju on privest...