Ne mogu

860 35 5
                                    

Ležim na krevetu u sobi prekoputa njegove. Da, preselila sam se u drugu sobu, ne želim spavati pored njega, ne mogu ga gledati. Danas sam umalo napravila veliku grešku radi koje bi se kajala.

Flash back:

Poljubila sam ga i uzvratio mi je.
Podigao me a ja sam omotala noge oko njegovog struka, krenio me je nositi prema kutnoj ali se u meni odjednom stvorila blokada a riječi su iz mene izletjele poput ispaljenog metka.

"Stani!"

U sekundi je stao i pogledao me zbunjeno.

"Što je bilo?"

"Ne mogu ja ovo"

"Što ne možeš Alison?"

"Pojebati se s tobom Lukas"

"Ja tebe stvarno ne razumijem Alison, maloprije si me doslovno zaskočila tražeči sex a sada mi tu govoriš kako ne možeš"

"Ne mogu jer nisam kurva, ne želim da Alex bude u pravu, želim mu pokazati kako griješi"

"Mislim da je malo kasno za to"

"Molim? Kako misliš kasno? O čemu ti?"

"Kažem zato što ti to jesi Alison, mala mafijaška kurvica"

"Molim?"

"Zato hajde sada budi i dalje mala kurvica, klekni i popuši mi ga"

Ja ne vjerujem šta čujem. Kako može uopče reči tako nešto. Mislila sam da je on barem dobar, ali prevarila sam se. Ovo me toliko jako naljutilo da sam jednostavno pukla.

"Sad mi je stvarno dosta prvo me ona muška svinja izvrijeđa pa sada još i ti, i znaš šta mama ti je mala kurvica i neka tvoja mama klekne ispred tebe i neka ti ga popuši jer ja neču"

Skupila sam svu slinu koju sam imala u ustima i pljunula ga posred face. Razbijesnio se u sekundi. Šakom me udario po lijevoj strani lica, zatim u bradu i pala sam na pod, ali odmah kako sam pala tako sam ga refleksno nogom srušila dole a ja sam se ustala, stala iznad njega ponovo ga pljunila i nogom mu zgazila međunožije.

"Mislim da sada nemaš toliko jaku želju da ti ga se popuši"

Poslije tih riječi sam se popela uz stepenice i otišla u Alexovu sobu, pokupila svoje stvari i otišla u sobu prekoputa i bacila se na krevet.

Reality:

I to se sve desilo prije pet minuta a ja nemogu zaustaviti krvarenje iz nosa i kreten mi je razbio doljnju usnu koja me sada jako peče. Čujem buku koja dolazi odozdola i odlučim siči i vidjeti što se dešava. Silazim niz stepenice i ugledam Alexa kako uspaničeno hoda ljevo desno po dnevnoj a Lukas sjedi na kutnoj i prati ga pogledom. Alex sav ljut progovara.

"Kako ti je dođavola uspjela pobiječi?"

"Alex opet ti ponavljam napala me s leđa, nisam mogao ništa, ne znaš koliko je ta mala kurva lukava"

Kreten sada još i laže kako se nebi saznalo šta se zapravo dogodilo.

"Kao i ti, ali ti si nepromišljen, kako ti nije palo na pamet da bih ja mogla siči u bilo kojem trenu?"

"Zar ti nisi pobjegla?"

Odmahnula sam glavom u negativnom smislu a Lukas je izvukao pištolj iz svojih hlača, repetirao ga i uperio u mene. Rekao je.

"Mala mafijaška droljica, neče mi biti ništa draže nego da ti prosujem mozak po zidu"

"Možeš samo pokušati"

Rekla sam kretajuči se prema njemu.

Ljudi evo ga novo poglavlje nadam se da ste uživali u čitanju i da se niste previše istraumatizirali😊
Molim vas da ostavite vote i komentar🌹
Volim vas puno❤️😘

PERFECT CRIME ( Završena )Onde histórias criam vida. Descubra agora