Zbogom

572 20 1
                                    

Otvorila sam prozor i uzela kovertu, zaključala sam vrata, sjela na krevet i otvorila kovertu te pročitala pismo i moj novi zadatak.
Kako bih izvršila zadatak moram se izvuči odavde, a znam i kako.

Alex pov.

Sjedim za šankom i razmišljam o onome što sam joj rekao.
Slagao sam je, imam osiječaje za nju, što više mislim da je volim i meni osobno ne smeta to što je ona, ali problem je ono što sam ja, ja sam inspektor i došlo bi do velikih problema ako bi nadležni saznali što sam uradio i što osiječam prema njoj. Bolje je za oboje da zaboravimo jedno na drugo i da se ponašamo kako bismo i trebali, ona kao kriminalka, a ja kao inspektor.
Iz razmišljanja me trgne Lukasovo vikanje.

" Alex! "

" Što je bilo? Što se dereš? "

" Alison! Pobijegla je! "

" Molim? "

" Da, pobijegla je, ali na svu sreću nanogica joj je još uvijek na nozi pa znamo gdije se nalazi, u nekom napuštenom skladištu je dva kilometra odavdje. "

" Brzo uzmi opremu i krečemo! "

" Odmah! "

Nakon što smo uzeli oružije i stavili pancirke na sebe ušli smo u auto i krenuli prema skladištu.

Alison pov.

Ulazim u skladište i osluškujem, ne čujem ništa.
Nasmijem se i kroz smijeh kažem

" Ajde buraz pokaži se više, što si se usro? "

" Odkud sam ja mogao znati da si ti? Mogao je biti netko sasvim deseti. "

Govori Matej dok izlazi i ja krenem prema njemu užurbanim koracima te se zagrlimo.

" Priznat ču, falio si mi. "

" Ajde i ja ču, također si i ti meni falila. "

" Matej ne smijemo gubiti vrijeme, inspektori mogu doći svake sekunde, daj mi što sam te tražila. "

" Naravno. "

Iz jakne izvadi dva crna pištolja te ih ja uzmem i odma stavim odozada u traperice.
Krenem progovoriti ali predomislim se kad začujem škripu guma, ovdije su.

" Matej stigli su! Moraš odmah otiči odavde! "

" A što češ ti? "

" Za mene se ne brini, neče mi nauditi, ja ču im odvuči pažnju dok ti ne nestaneš. "

" Uredu, čuvaj se! "

" Uvijek. "

Matej krene trčati, a ja izađem iz skladišta s podignutim rukama u zraku dok su me njih dvojica imala na nišanu.

Pogledala sam Alexa ravno u oči, trajalo je par sekundi dok on nije maknuo pištolj i došao do mene.

" Jesi li uredu? "

Pitao me dok je gledao po meni imam li kakvu ozljedu.

" Jesam, no od kad je tebe briga ono? "

" Alison žao mi je, ali tako je najbolje. "

" Za tvoju guzicu da. "

" Nečemo sada o tome, reci mi, tko je unutra? "

" Nitko. "

" Alison lažeš mi, netko je sigurno unutra jer nebi ti uzalud dolazila ovdije "

" Možete slobodno provijeriti, nečete nikoga pronaći unutra. "

" Uredu, Lukas provjeri unutra! "

Lukas je samo klimnuo glavom i ušao u skladište.

" Lijepo je časkati s tobom, no ja moram krenuti. "

" Ne možeš nikuda ići Alison, jesi li zaboravila na naš dogovor? "

" Nisam, ja ču ga ispoštovati, no neki drugi put. Zbogom Alex. "

Prošla sam pokraj njega i borila se sa suzama da ne poteku niz moje obraze.
Čula sam repetiranje pištolja i njega kako viče zamnom.

" Alison ! Stani odmah ili ču pucati ! "

Stala sam i okrenila se prema njemu.

" Oboje znamo da nečeš Alex, ne možeš, nemaš snage da me upucaš. Zbogom Alex, nadam se da čemo se ponovno vidjeti. "

Pogledala sam u njegove oči posljednji put, nasmiješila se, okrenula i otišla.






Pišite svoja mišljenja i ostavite vote ❤
Lavam vasss 🥰💙

PERFECT CRIME ( Završena )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang