Suze su mi se nakupile u očima ali im nisam dala da izađu van. Ubio je i posljednji djelić nade koji je bio preostao u meni. Ovo je drugi a i posljednji put da sam vjerovala muškarcu. Nemanja me načeo a Alex dokrajčio.
Flash back:
"Nemanja kunem se da nisam pa nikada te ne bih prevarila"
Govorim dok mi obraze prekrivaju suze.
"Teo je rekao da si to bila ti u klubu s tim likom, on me nikada ne bih lagao za razliku od tebe!"
"Kunem se da sam cijelo veče bila kod kuče i učila za ispit, znaš i sam da mi je ovo zadnji ispit i ako ga položim postajem inspektorica"
"Ne vjerujem kolika si ti kurva, lažljivica i jadnica. Gadiš mi se!"
Izletio je iz stana zalupivši vratima.
Reality:
Od tog dana sve se promijenilo. Kako čudno zar ne? Ja sam trebala biti inspektorica, ali nisam. Toga dana nešto se u meni prelomilo. Bilo mi je dosta da ljudi gaze i pljuju po meni, onda sam uzela stvar u svoje ruke. I sve se promijenilo. Teo je cvileči klečao ispred mene moleči me da ga poštedim, ali ni on nije poštedio mene. Povukla sam okidač i metak je ukrasio njegovo čelo rupom. Tada sam shvatila za što sam ja sposobna i što nosim u sebi. Toga dana sve je u meni umrlo. Od osječajne, dobre, povučene, kulturne cure nastalo je ovo što sam danas, ubojica. Kada sam upoznala Alexa probudio se mali djelič nade u meni da možda ipak ima muškarca koji bi me cijenio i vjerovao mi, ali baš taj muškarac je to ubio u meni.
Pogledala sam u Lukasa koji je več gledao u mene. Jel želi da budem kurva, lažljivica, jadnica? E pa to če i dobiti."Alison jesi li dobro?"
Pitao me Lukas dok je lagano hodao prema meni a ja sam došla do njega rekla
"Savršeno sam"
I poljubila ga.
Ljudi nadam se da ste uživali čitajuči i ako jeste molim vas ostavite vote i komentar😊
Volim vas punoo❤️🌹🦋😘
BINABASA MO ANG
PERFECT CRIME ( Završena )
ActionOna na strani kriminala, on na strani zakona i pravde. Ona je vatra a on voda. Ona je sve do sada pljačkala, mučila, ubijala, ali što če se desiti kada se u njenu mrežu kriminala uplete on? Hoče li ga se ona riješiti ili ne? Hoče li ju on privest...