Neprijatelji

664 23 0
                                    

Alex se od onog dana ponaša jako čudno, malo priča, često se zatvara u svoju sobu i uvijek izgleda tako zamišljeno.
Ne znam što mu je ali kanim saznati.
Lukas je propričao samnom iako nije imao izbora jer smo večinu vremena provodili zajedno pošto Alex je večinom u sobi.
Iz kuhinje sam ušla u dnevnu sobu i na kauču je sjedio Lukas, sjela sam nasuprot njega i pitala ga

"Jel se samo meni čini ili se Alex čudno ponaša?"

"I ja sam primjetio, čudan je jako no zašto?"

"To baš danas kanim saznati"

Nakon par minuta šutnje začuli su se koraci, znači Alex dolazi.
Ušao je u dnevnu a ja sam odmah progovorila

"Alex možeš li doči na sekundu?"

"Nemam vremena sada"

"Ali trebam pomoč u ostavi a Lukas neče jer mu se neda, več sam ga pitala"

Prevrnuo je očima i prošao ispred mene hodajuči prema kuhinji.
Ušao je u ostavu a za njim i ja.
Pitao me je

"Što ti treba pomoči?"

"Ne treba zapravo ništa ali ovo je bio jedini način da pođeš samnom i razgovaraš "

"Šta se dešava?"

"To bi ja tebe trebala pitati zapravo, ne razgovaraš samnom, stalno se zatvaraš u sobu i konstantno si zamišljen"

"Problemi sa poslom, to je sve"

"Ne nisu problemi sa poslom ne možeš mene slagati, znam kad lažeš, ovakvo ponašanje je počelo od onog dana kad smo se pojebali, od tog dana si ovakav, zato nemoj lagati više i reci mi što se događa"

"U pravu si, nisu problemi sa poslom"

"Pa što je onda? Reci mi, ovo ne znanje me ubija Alex"

"Znaš razmišljao sam, ja sam inspektor a ti si kriminalac Alison, ja bih trebao služiti ovoj zemlji, pružati ljudima sigurnost, ukloniti takve kao što si ti, kriminalce, a što ja radim? Ja se upuštam u aferu s tobom, ovo ovako neide, nebi trebalo, nebi smjelo"

"Aha znači u tome je stvar, problem je ono što ja jesam"

"Da Alison i nebi smjeli ovo više"

"Znaš Alex mislila sam da si puno bolji od ovoga, puno bolji, no očito sam se prevarila"

Izašla sam iz ostave i otišla u svoju sobu i zalupila vratima, uzašno sam ljuta, ne toliko na njega koliko na sebe što sam si ovo dopustila, trebala sam znati da če se ovo dogoditi, trebala sam znati da ovo neče funkcionirati, a što ja glupača napravim? Dozvolim da mi se on svidi, moram se pod hitno dovesti u red, ovo nisam ja, ja se ne vežem, u mom poslu nema vezivanja, ovakva osoba kao što sam ja ne smije si dozvoliti osječaje.
Treba mi zraka, otišla sam do prozora i maknula zavjese, ugledala sam crvenu kovertu prikvačenu za prozor izvana, znam što ta koverta znači, novi zadatak.

Ljudi pišite mi svoja mišljenja i ostavite vote 🤍
Lavam vas sveee❤💫

PERFECT CRIME ( Završena )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora