Žao mi je

746 29 0
                                    

Stala sam tik ispred pištolja, bila sam toliko blizu da sam osjetila taj hladan metal na svom čelu. Gledala sam ga ravno u oči i mogla sam primjetiti dozu nesigurnosti i straha, ruka mu je podrhtavala, neće pucati jer da je htio več bi pucao.
Alex je stojao skamenjen sa strane i gledao u mene i pištolj koji je prislonjen na moje čelo.
Bilo mi je dosta ove igre pa sam rekla

"Lukas ovakvu priliku imaš sada i više je nećeš nikad imati u životu, zato sad ili pucaj ili se bolje okreni i makni mi se s očiju jer znaš i sam da bi taj pištolj u pola sekunde mogao biti u mojim rukama i prislonjen na tvoje čelo"

U sekundi je probljedio a ruka mu je počela još više drhtiti, preokrenila sam očima i rukom uhvatila vrh pištolja sklonila ga sa svog čela a drugom rukom sam uhvatila njegovu i izvrnila je tako da je on pustio pištolj te je sada bio u mojim rukama i uperen u njega. Alex je skočio ali sam se istog trena izderala

" Ni ne pomišljaju jer ču mu prosut mozak"

Iste sekunde je stao i rekao

" Alison samo se smiri i spusti pištolj da možemo lijepo popričati"

Počela sam se smijati pa sam rekla

" Ma daj Alex zar stvarno? Meni ideš prodavati te psihološke fore? Za tvoju informaciju ja sam potpuno smirena, samo se zabavljam"

"Ti misliš da je ovo zabavno? Tebi je ovo igra? Pa jesi li ti normalna?"

" Dragi Alexe meni je sve igra u kojoj ja postavljam pravila"

"Alison ovo nije igra ovo je ozbiljna stvar zato spusti pištolj i odmakni se od njega"

Pogledala sam ga i podigla obrve, naciljala sam Lukasovo srce i povukla okidač, znam da nosi pancirku ali Alex nezna. Alex je probljedio u sekundi i gledao je malo u njega pa u mene, a ja sam mrtvo hladno rekla

" Rekla sam ti ovo je igra u kojoj ja postavljam pravila i zato mi nitko neće govorit šta da radim, ovo ti je bilo upozorenje, idući ide u glavu"

Zbunjeno me gledao ali kad se Lukas pomaknuo iste sekunde je pogled prebacio na njega i prišao mu, kada je skužio da nosi pancirku odahnuo je te pogledao u mene, a ja sam mu okrenula leđa i otišla u svoju sobu.

Jao ljudi stvarno mi je žao što me nije bilo ali evo nastavljamo! 💙💫
Molim vas vote i pišite mi svoja mišljenja, što mislite je li Alison trebala drugačije postupiti? 🤔

PERFECT CRIME ( Završena )Where stories live. Discover now