Šta sad da radim? Jebeno smo otkriveni! Neču dopustiti da cijeli tim bude uhvačen radi moje nepažnje.
"Matej kupi opremu, obavjesti ostatak tima i bježite odavde"
"A ti? Što češ ti?"
"Ja ostajem ovdje, moram počistit nered koji sam i napravila"
"Ne, nema šanse da čemo te ostaviti na cjedilu!"
"Matej rekla sam da se kupite i da bježite, nema još puno vremena"
"Ne, ne ostavljamo te, ja te ne ostavljam"
"Matej ovo je naređenje, kupite se i bježite! "
Gledao je u mene i nije progovarao niti riječ." Matej hajde! "
Izderala sam se što sam jače mogla.
" Nema puno vremena, požuri! "Klimnuo je potvrdno glavom, okrenuo se i počeo brzo skupljati opremu deruči se obavještavajuči ostatak tima da smo otkriveni.
Nakon dvije minute skrovište je bilo potpuno prazno i tiho.
Otvorila sam si novo pivo, zapalila cigaru i sjela u kožnu fotelju.
Nakon pet minuta ispijanja piva čula sam policijske sirene, a odma zatim vrata su bila odvaljena i svi policijski pištolji su bili upereni u mene."Ruke u zrak i na koljena!"
Viknuo je jedan policajac, a u tom trenutku kroz vrata je kročila osoba kojoj sam se najmanje nadala.
To je bio moj plijen, inspektor Wiliams. Gledao je u mene sa smiješkom na licu, a znači tako se želiš igrati, dobro meni ne smeta.
I dalje sjedeči u fotelji sam podigla pivo u njegovom pravcu, namignula mu i otpila par gutljaja."Ruke u zrak i na koljena gospođice Peyn"
Rekao je Wiliams ponosno.
"Da ti je barem mozak toliki koliki ti je ponos svima bi bilo puno lakše"
Rekla sam mu kroz smijeh, a i ostali policajci nisu ostali ravnodušni, oni su se također počeli smijati no međutim kada je Wiliamsova faca promjenila izraz i boju uozbiljili su se.
Wiliams je došao do mene grubo me uhvatio za ruke i stavio mi lisice."Alison Peyn uhapšena si"
Ljudi evo ga novi dio, molim vas vote i mišljena u komentare puno bi mi značilo😊 Hvala ❤️
ESTÁS LEYENDO
PERFECT CRIME ( Završena )
AcciónOna na strani kriminala, on na strani zakona i pravde. Ona je vatra a on voda. Ona je sve do sada pljačkala, mučila, ubijala, ali što če se desiti kada se u njenu mrežu kriminala uplete on? Hoče li ga se ona riješiti ili ne? Hoče li ju on privest...