9. Fejezet

478 48 7
                                    

Minimum 2, legfeljebb 3 nap telhetett el azóta, hogy Kurogiri ellátta a sérüléseit és magára hagyta az apró, hűvös, nyirkos cellában Izukut (legalábbis a számításai szerint). Ez alapján nagy valószínűséggel hétfő volt jelenleg.

Az eltelt idő ellenére kérdéses volt azonban, hogy feltűnt-e már bárkinek is a távolléte. A zöld hajúnak volt néhány elmélete azzal kapcsolatban, hogy ki, hogyan és mikor jöhetett rá az elrablására, ha egyáltalán megtörtént ez.

1.: Senkinek sem tűnt fel a távolmaradása.

A gondolat nem volt olyannyira megdöbbentő, mint azt kényelmesnek lehetett volna mondani, azonban csak emiatt nem számba venni a lehetőséget, egyértelmű konokság lett volna.

Volt, akit a dac hajtott előre, Izuku nem ezek közé az emberek közé tartozott.

2.: Az anyja felfigyelt a távollétére a hétvége folyamán.

Talán ennek volt a legkevesebb esélye, tekintve, hogy a péntek délutántól vasárnap estig tartó időszak, még amikor vele lakott, akkor is úgy telt el, hogy alig látták egymást. Egyáltalán nem lett volna tehát meglepő, ha nem szúrt szemet neki a.. jelenlétének a hiánya.

3.: A U.A.-ben gyanúsnak találták a meg nem jelenését, ezért elkezdtek utánajárni a dolognak.

Ez volt a legvalószínűbb eshetőség véleménye szerint.

A Kamino incidens óta fokozott figyelemmel szemlélték az iskola diákjait, Aizawa-senseire pedig ez különösképp igaz volt. Feltételezhető volt tehát, hogy osztályfőnöke abban a pillanatban lépésre szánta magát, amint nem jelent meg az első óráján.

Momentán nem tudta eldönteni azt, hogy ez jó, vagy éppen rossz dolog volt. Nyilvánvalóan, Izuku előnyben részesítette a U.A.-ben töltött idejét, főleg a mostanihoz képest, azonban mindenek előtt, szerette volna elkerülni azt, hogy esetleg valakinek baja essen.

Az ő hibájából adódóan senkinek nem szabad bármiféle sérülést elszenvednie..

4.: Végül, de nem utolsó sorban elképzelhető volt az is, hogy a Gonosztevők Szövetsége már rég tudatta Japánnal a történteket, avagy, hogy ismét a markukban tartottak egy U.A.-es diákot, ezzel tovább rombolva a civilek hősökbe vetett tiszteletét, csodálatát és bizalmát.

Furcsa módon, Izuku kételkedett ezen opció valósságában és annak megmutatkozásában.

Eddigi tapasztalatai alapján, neki nem úgy tűnt, mintha az elrablásának ilyen jellegű céljai lettek volna. Úgy vélte, hogy a bűnözők hosszabb távon akarják maguknál tartani (hiszen még életben volt, annak ellenére, hogy nyilvánvalóvá tették azt, hogy meg fogják ölni, ha nem együttműködő), ugyanis információforrásként továbbra is hasznosnak volt tekinthető. Ha pedig az értesülés volt az első számú törekvésük, időt kellett biztosítaniuk ehhez.

Ez azt feltételezte, hogy kénytelenek voltak a lehető legkevesebb feltűnést kelteni.

A hősöknek lényegesen nehezebb a feladatuk a megtalálásomban, ha azt sem tudják, hogy pontosan kiket is kell gyanúsítaniuk és hol kellene keresniük, arról nem is beszélve, hogy nem valószínű az, hogy Shigarakiékra fognak gyanakodni, figyelembe véve, hogy a múltkori, igazán hasonló helyzetnél még csak titkolni sem próbálták a sikereiket.. A Gonosztevők Szövetsége ezelőtt még sosem rejtegette a szándékait és a műveleteit, tehát ha most mégis így tesznek, azzal jelentős mennyiségű időt nyernek, hiszen sem a rendőrség, sem a hősök nem számítanak tőlük egy ehhez hasonlatos, csendes akcióra..

Időnyerés szempontjából hihetetlenül hasznos lehetett volna Toga képessége, tekintve, hogy a lány akár meg is jelenhetett volna az iskolában az ő alakjában (még ha egy ilyen akció felettébb kockázatos is lett volna), ezt azonban a gonosztevők a jelek szerint nem használták ki.

To See The Other Side (BnHA fanfiction) ~HUN~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora