BÖLÜM - 8 İŞLER KARIŞIYOR

702 29 27
                                    

Arkadaşlar öncelikle bölüme başlamadan bir açıklık getireyim ben Jerome hayranı değilim. En sevdiğim Joker ve Jarley shipi. Ama kitabin ilerisi dışında hiç bir fikrim yok. Yani tamamıyla akışa bıraktım. Okuyabilirsiniz...

CASSANDRA'DAN

Bay J bugün ortalarda görülmüyor. Bende telefonuma yöneldim.

(Bu⬇️)

Telefonumda sadece Bay J ve korumam Roy'un numaraları kayitlıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonumda sadece Bay J ve korumam Roy'un numaraları kayitlıydı. Bay J evde olmadığı ve korumalarimda dışarıda olmadığı için bu Harley'i aramak için iyi bir fırsattı. Tuşlara girdim ama dur bir saniye, tuşlar kilitli!!! Joker bunu tahmin edip telefona tuş kilidi koymuş! Ah olamaz!
Başka bir yol bulmalıyım!

JOKER'İN AĞZINDAN

Cassie'yi evlatlık almamın nedenleri şunlardı;
Bir ona babamın bana asla yapmadığı babalığı yapmak, iki ona kötülüklede olsa iyi bir gelecek sunmak ve üç Harley'e ceza vermek. Evet bunlar sebeblerdi. Bu kızda potansiyel vardı. Bir gün ben yaşlandığımda (adam psikopat felan ama ölümsüz değil yani) krallığımı emanet edebilecegim bir potansiyel. Cassie J. Şimdi merak ediyor olabilirsiniz neden kendi çocuğun olmasını istemiyorsun diye. Ama bu sizi hiç ilgilendirmez!!! Hahhahha! Şu an bir ticaret için depoya gidiyordum. Biraz eğlenelim bakalım...

Depoda piercingli zenci beni bekliyordu. Elini uzatıp:

- J hoşgeldin dostum. Elini bastonumla itip:

- Buraya iş için geldim goril surat.

Adam tüm.o çürük dişlerini göstererek sırıttı. Resmen midem kalkttı.

YAZARDAN
Joker mala bakarken zenci adam telefonuna gelen bildirim sesiyle bakıp:

- Vayyy anasını...

Joker umursamadı ama herif:

- Hey J, senin hatun kendine yeni manita yapmış.

İşte bu sözle Joker beyninden vurulmuşa döndü. Hızla adamın gösterdiği telefona baktı. Jerome ve Harley'in kol kola insanları çatıdan atmasını izledi. Siniri hızla artarken öfkeyle bağırıp varillere sert bir tekme attı ve ona bir şey diycek adamın oracıkta beynini dağıttı...
Ve öfkeyle depodan çıktı...

JEROME'DEN

Dışarı çıkmıştım. Harley bugün evde kalmak istediği için yalnızdım. Ara sokaklarda gezinirken birden ensemde hissettiğim ağrıyla dünyam karardı...

2 SAAT SONRA

Gözlerimi açtığımda karşımda acayip tipsiz bir kadın vardı. Neydi bunun adı ya? Hah Punchline. Ayıldığımı görünce:

- Sonunda Valeska.

- Ne istiyorsun? Ne yapıyim oldum olası lafı uzatmayı sevmem.

Kız güldü ve:

Ayrılıktan Sonra JARLEY  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin