BÖLÜM - 52 TARTIŞMA

390 16 26
                                    

♥️HARLEY'İN AĞZINDAN♦️

Sabah yatakta uyanmıştım . Joker getirmiş olmalı. Ama puddinim hiç bir yerde yoktu. Bir süre daha yatakta öylece  durup sonunda aşşağıya inmeye karar verdim. Aşşağıya indiğimde Joker yoktu. Omuz silkip mutfağa gittim. Hımm şu an hiç kahvaltı hazırlamakla uğraşmak istemiyorum. Bu yüzden sadece gevrek yemeye karae verdim. Ben gevreğimi yerken bir yandan da Joker'e ne yapsamda gece yaptıklarını ödetsem diye düşünüyordum. Bu sırada gevrek bitmişti. Tabağımı yıkayıp kanepeye oturdum ve Tv'yi açıp kanallarda gezinmeye başladım. En sonunda Tom & Jerry'de durmuştum. Bun diziyi çok seviyorum ! Ben çizgi dizimi yiyip bir yandan da patlattığım patlamış mısırımı yerken gözüm sürekli telefonumdaki saatteydi. Allah Allah nerede bu adam ?

💚Joker'in Ağzından 💜

Batman ile eski dört katlı otoparkın en üst katında karşı karşıyaydık. Bu katın hiç bir duvarı yoktu. Yani bir nevi çatı gibi bir şeydi aslında. İkimizinde hali perişandı aslında. Sabahtan beri birbirimizi hırpalıyorduk ne de olsa. Şu an güzel ve bir o kadarda yaramaz kraliçemin yanında ona sarılarak uyumak istesemde katillik kadınınla bütün gün sarmaş dolaş yatarak olmuyor ne yazık ki. :( Bu yüzden kadınıma daha çabuk kavuşabilmek için bir an önce şu aptal yarasa kafalıdan kurtulmam lazım.  Yarasa:

- Yolun sonu Joker!

- Bla bla bla...Oh! Yarasa... Cidden başka bir repliğin yok mu senin ? Bak ne diyeceğim.  Bu sefer ben seni yakalamaya çalışayım ve dövüp Arkham'a tıkayım . Ha ne dersin ?

Bunu dememle beraber aptal yarasa üstüme atlamıştı. Biz yerde böyle boğuşurken cebimden şok aletini çıkardım ve o sırada beni yumruklamak ile uğraşan yarasanın boynuna dayadım. Aptal bats titreyerek yere yığılmıştı. Ayağa kalkıp kahkaha attım . Kolay olmuştu. Otoparkın önündeki mor lamborghinime atlayıp kahkahalar ile evde beni bekleyen kadınımın yanına sürmeye başladım.

Texting (Joker'in Telefonu)

Kraliçem 👑;

Puddinim !

Kraliçem👑;

Ya nerede kaldın !?

Siz;

Yoldayım Harley. İşlerim daha yeni bitti.

Kraliçem 👑;

Ama ben çooook sıkıldım.

Siz;

Harley buradan beri ne yapabilirim ?

Siz;

Hem merak etme Eve bi geleyim ben seni nasıl eğlendireceğimi çok iyi biliyorum ;)

Kraliçem👑;

İşin gücün benimle yatağa girmek Joker ! 😡

Siz;

Alakası yok.

♥️Harley'in Ağzından♦️ 

Sanırım yakışıklı ve bir o kadarda odun sevgilime nasıl bir ders vereceğimi buldum.😈😈😈

     Texting (Joker'in Telefonu ) 

Kraliçem👑;

Joker ya da vaz geçtim sen eve gelme.

Siz;

Nedenmiş o ?🤨

Kraliçem👑;

Çünkü biz böyle de gayet eğleniyoruz.

Siz;

Biz derken?

Kraliçem👑;

Adamlarınla ben işte. Bu arada hepside çok tatlış çocuklar. Sen yokken nasılda eğlendirdiler beni anlatamam.

Sinirim gittikçe yükselmeye başlıyordu. Evde ne oluyo lan !? 😤😡

Siz;

Harley bak zaten yorgunum ! Bide sen delirtme beni !

Kraliçem👑;

Dııııt yanlış cümle. Unuttun mu sen zaten delisin. Hatta zır delisin !

Siz;

Harley iki dakkaya oradayım ve bunların hesabını çok acı bir şekilde soracağım !

Yaşasın ! Planım tıkır tıkır işliyor! Joker fena kıskandı ve eminim bana gece yaptıklarının cezasını almıştır. Fakat yine de biraz daha uğraşmanın kimseye bir sakıncası yok. Eee ne demişler seven kız trip atar.

Joker ciddende iki dakika sonra gelmişti. Bense planım için üzerimde sadece onun gömleğiyle kanepeye oturmuş cipsle beraber film izliyordum . Ovv yeşil bayağı bir öfkeli. İstemsizce korkttum. Joker:

- Kadın bu mesajların olayı ne !?

- Hangi mesajların puddinim?

- Harley bak benimle daha fazla oynama ve soruma cevap ver ! Yoksa sonuçları çok daha acı olacak !

Bu sözle sinirlerime hakim olamayıp ayağa fırladım ve bende Joker'e bağırmaya başladım ;

- Sen zaten hep bunu yap ! Bana ceza ver ! Bana bağır beni döv ! Tek yaptığın bu senin ! 

Bunları haykırdıktan sonra ağlamaya başladım. Ben ağlarken Joker'in yüzünde sanki bana hak verirmiş gibi bir ifade vardı. Ama sonra o bakışları yine katılaştı ve tek kelime bile etmeden yukarıya çıktı. Bir kaç dakika sonra su sesi geliyordu. Duşa girmiş olmalı. Kanepeye oturup ağlamaya devam ettim. Ben böyle ağlarken yanıma sırtlanım Bruce gelmiş ve ön ayaklarını dizlerime koyarak üzgün bakışlarla bakmaya başlamıştı. Bruce'un kafasını okşadım. Bir iki saat daha böyle durduktan sonra yatmak ve üzerimi değiştirmek için yukarıya çıktım. Aralık kapıdan Joker'in silah odasında oturuyor olduğunu gördüm. Bir şey demeden yatqk odasındaki banyoya girip elimi yüzümü yıkayarak akmış makyajımı temizledim.  Odaya geri geldiğimde Bruce yatağın önünde yerde yatıyordu. Üzerime lacivert askılı ve şortlu gecelik takımımı giyip yatağa girdim ama bir türlü uyku tutmuyordu. Yatakta dönüp duruyordum ancak hiç bir faydası yoktu. Kaç saat öyle oldu bilmiyorum ama tahminimce gece yarısı sıralarında Joker odaya girmişti. Hemen uyuyor taklidi yaptim ama göz ucuyla Joker'e bakıyordum. Bordo gömleğini çıkartıp yine üstünde sadece eşofman altıyla arkama yatmıştı. Sırtlarımız birbirine dönüktü. Bütün gece uyuyamadım. Taki sabaha karşı sızana kadar...

Arkadaşlar bu Dünya'nın en saçma bölümü olabilir kusura bakmayın 😁 Gittim sabahın 3'ünde yazdım bunu. Umarım beğenmişsinizdir. Sizi seviyorum puddinlerim 😘 Ve söz bugün bir yada (eğer işim çıkmazsa) iki bölüm yayınlayacağım.

Ayrılıktan Sonra JARLEY  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin