BÖLÜM - 15 JOLLY

546 21 10
                                    

Cassandra'nın Ağzından

Bruce ile oynuyordum. Joker ve Harley dün gece gelmediler. Ve ben bütün gece
Johny ve diğerleri ile kaldım. Hani şu bayılttıklarım😁 Neyseki bir şey yapamıyorlar. Yoksa bu koca izbandutlar benden geriye tek bir kan damlası bile bırakmazlardı. Ama ben çoooook sıkıldım. Bu yüzden evi dolaşıp duruyorum. Tabii yasak olmayan odalara girmiyorum. Acaba Joker ve Harley ne yapıyorlar?

Harley'den

Joker ile bütün gece yattaydık . Yıldızları seyredip dans ettik. Onunla zaman geçirmeyi çok özlemişim. Biz benim neredenn geldiğini bilmediğim kahvaltıyı ederken aniden inen jet her şeyi bozdu. Suzce kimdi ?Tabiki bu iğrenç şeyin sahibi bizim yarasa kafaydı. Joker ile hızla ayağa kalkttık. Batman:

- Teslim olun Joker ve Harley! Joker:

- Hahhahha! Asla bats! Hadi Harls misafirimizle biraz eğlenelim!

- Memnuniyetle puddinim.

Köşedeki beyzbol sopamı kaptığım gibi aptal yarasaya saldırdım. Batman ve Joker yumruklaşa dövüşürken ben Batman'in altından geçip sırtına çıktım ve bağırdım:

- Puddinimi rahat bırak aptal yarasa! Beyzbol sopamla ona vurmaya başladım ama aptal yarasanın beni fırlatmasıyla kafamı gemin8n güvertesine çarpmıştım. Akan kanı gördüğümde gözlerim kararmaya başladı...

Joker'den

Biz yarasa ile dövüşürken gözüm balkabağıma kaydı. Olamaz Harley! Başı çok kötü bir şekilde kanıyor. Batman'i üstümden fırlatıp hemen balkabağımın yanına koştum. Öldüren bir darbe almamış ama çok kan kaybediyor. Ben Harley ile ilgilenirken birden ensemde bir sızı hissettim. Gerisi yok.

Harley'den

Uyandığımda Joker yanımdaydı ama dur biz neredeyiz!? Hayıııır! Arkham'dayız! O iğrenç logoyu nerede görsem tanırım. Elimi başıma götürdüm. Yara bandı gibi bir şey vardı. Joker beni görünce gülümsedi:

- Sonunda uyandın kraliçem.

- Puddinim ne oldu?

- O p** yarasa bizi buraya tıktı. Neyse sen iyimisin?

- İyiyim puddin... Peki buradan nasıl kurtulacağız?

- Bende onu düşünüyorum zaten şeytanım. Ama merak etme en kısa sürede buradan kurtulacağız. Ama şimdi uyuyalım hadi...

Joker'e sarıldım. Oda yüzümü tutup alnıma bir öpücük kondurdu. Esnedim:

- İyi geceler puddin...

- İyi geceler canavarım.

Cassandra'nın Ağzından

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cassandra'nın Ağzından

Haberlerde Joker ve Harley'in yakalandığından bahsediliyordu. Ah olamaz! Peki ya şimdi ne olacaktı? İşin garibi adamların hiç biri telaş etmiyordu. Johny endişelendiğimi anlayıp:

- Endişelenme. Patron ve Bayan Quinn kolaylıkla oradan kaçabilir.

Bu sözler beni bir nebzede olsa rahatlatmıştı. Günün geri kalanı boyunca telefonuma ce Tv'ye bakarak kaçmışlarmı diye kontrol ediyordum. Ama sadece sıradan Gotham haberleri vardı. Umarım iyilerdir.

Harley'den

Uyandığımda daha guneş yeni doğuyordu. Joker hala uyuyordu. Onu izlerken ne kadarda masum göründüğünü fark ettim. Birden bir gürültü oldu. Gardiyanlar bağırışıyorlardı. Umursamamaya çalıştım ancak çok tuhaf bir şeyden bahsediyorlardı. Jolly diye birinden. Jolly... Hımmm bu neşeli demekti. Hahhaha! Sanırım bizden biri daha türemiş. Diye düşünürken gardiyanların getirdiği kadını gördüm. Aman Tanrım! Kupa kızı aşkına! Karşımda tam anlamıyla dişi bir Joker vardı. Ciddiyim! Dövmeleri bile aynıydı! Kız önümden geçerken Joker'e bakıp gülümsedi ve bana goz kırpttı. Tamamm. Bu bir rüya olmalı. Dimi? Birden duyduğum sesle yerimden sıçradım.

- Ne diyorsun şeytanım? Ne rüyası?

Joker'e sarıldım. Oda bana sardı. Ayrılınca :

- Puddin gördüğüm şeye inanamayacaksın! Resmen senin kız versiyonunu gördüm.

Joker bu sözümle dev bir kahkaha patlatıp:

- Harley bu normal. Odanın duvari camdan ve her geçen gün bana benziyorsun şeytanım.

- Joker ben ciddiyim! Sac rengi, dövmeleri hatta giysileri bile sendin.

Joker :

- Harley komik bir şaka değil canavarım. Şimdi uyu.

Deyip geri yattı ama ben ne gördüğümden eminim. Ve bunu Joker'e kanıtlıycam.

Kısa oldu ama biraz heyecan yaratmak istedim😋 Neyse sizce Harley rüyamı gördü yoksa gerçekmi? Bu onun gördüğü kadin:

Kısa oldu ama biraz heyecan yaratmak istedim😋 Neyse sizce Harley rüyamı gördü yoksa gerçekmi? Bu onun gördüğü kadin:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ayrılıktan Sonra JARLEY  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin