BÖLÜM- 68 SANA İHTİYACIM VAR QUİNN

365 18 17
                                    

❄BAY FREEZE 'İN AĞZINDAN❄

Nora... Onu çok özlüyorum. Benim güzel karım. Bütün bu aptal suç işlerine sırf onu geri getirmek için girdim. Wayne Şirketinin si*** müdürleri onu geri getirmek için kullandığım maaşı kesti çünkü! Joker 'le de zaten bu yüzden anlaştım. Eğer onun dediği işi yaparsam bana cidden yüksek maaş verecek. Harley 'in Nora'yı görmesine sinirlenmemin nedeni ise Harley eğer bunu Joker 'e söylerse Joker beni karımla tehdit edebilir. Ve bunu asla istemem. Şimdi gitmem ve işi halletmem gerekiyor.

❤Harley'in Ağzından 🔷️

Joker sabah erkenden çıkmıştı bense bu karlı dağ başında yapayalnız kaldım ve canım acayip sıkılıyor 😒 Camdan bahçedeki korumalara bakarken aklıma muhteşem bir fikir geldi 😈 Gizlice pencere pervazında ki karları aldım ve onları kar topu yapıp korumalara attım ! Hahaha ! Bu çok eğlenceli ! Korumalar kar toplarının nereden geldiğini bilmedikleri için şaşkın şaşkın etrafa bakıyorlardı 😂 Ben korumalara bakarak eğlenirken birden bire birisi arkamdan gelio beni tuttu ve tüm debelenmelerime karşı ağzıma bir mendil tuttu.

(Acaba kim ?😉)
♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇

Gözümü açtığımda bedenim bir buz yığınının içindeydi.

- Hey neredeyim ben !?

- Labaratuvarımdasın Harley .

Başımı sesin geldiği yöne çevirdim ve şaşkınlıktan kocaman açılan gözlerimle sordum ;

- Bay Freeze !?

Freeze bir şey demeyince yine lafa giren taraf ben oldum ;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Freeze bir şey demeyince yine lafa giren taraf ben oldum ;

- Beni neden kaçırdın Buz Adam !? Ben sana hiç bir şey yapmadım ve bildiğim kadarıyla Bay J 'de bir şey yapmadı!

- Doğru söylüyorsun Harley ancak sana ihtiyacım var.

Şaşırmıştım. Bana neden ihtiyaç duysun ki ? Nitekim Freeze bu merakımın cevabını hızla verdi. Freeze;

- Nora 'nın geri gelmesinde sana ve senin kanına ihtiyacım var !

- N-ne !?

Ayrılıktan Sonra JARLEY  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin