BÖLÜM - 44 ÖLMEYİ DİLEMEK...

389 18 15
                                    

💚IVY'DEN❤

Oswald için iki haftadır bir çok şey yapmıştım. Gangster kötü adamlara baskın uyguluyor , hırsızlık yapıyordum. Aaah ben özgürlüğüne düşkün bir kadınım ve şu an bir köleyim. Ancak sakin olmam lazım bunların hepsi sevgili Rose'um için. Cassandra ise odasından hiç çıkmıyor ve bitkilerimin dediğine göre hep bilgisayar başında. Ne arıyor ki bu kız ? Selina ise sabah gidiyor akşam geç saatlerde dönüyordu. Ne yaptığını sorduğumda ise dolaştığını söylüyor. Garip...

🖤SELİNA'DAN💜

Bu gece bu iş bitecek ! Bir kaç gündür her gün araştirıyorum. Birisi Bruce'a yalan bir fotoğraf göstermiş ! O fotoğraf tamamıyla foto montaj ! Fakat asıl soru bunu kimin yaptığı ve ben bu gece bunu öğreneceğim. Yanımda Harley'ide götürmeyi düşünüyorum. O ne âlâka derseniz sarışınımın yetenekleri ve ünvanı işime çok yarayacak. Bir de Harls ile uzun zamandır görüşemiyordum bu onun içinde bir fırsat. Birazdan Joker ile şu an yaşadikları villaya gidip teklif edicem. Eminim kabul eder.  Üzerime Catwoman kıyafetimi giyip sarışın arkadaşımın evine doğru gitmeye başladım. Ahh umarım o çimen sevgilisi yoktur. Joker'le birbirimizden hiç haz etmeyiz. Gerçi Joker'den Harley hariç kimse haz etmez. Evlerine vardığımda korumalarla uğraşmak istemedigimden direkt cama yöneldim.

Harls'ımızdan💙

Joker evde yoktu. Bende salonda Tv izliyordum ki yukaridan gelen seslerle doğruldum. Kimdi bu ? Elime beyzbol sopamıda alıp yavas yavaş merdivenleri çıkmaya başladım ani bir hareketle boş yatak odasının kapısını açtım.

- Ohh sen miydin . Sopamı indirince Cat:

- Selam sarışınım.

- Selam Cat'de... Neden camdan geldin ?

- Çünkü korumalarınız çok geveze Bayan Quinn.

Güldüm ve Selina ile sarıldık. Zarif Cat'imi çok özlemişim doğrusu.

- Ee anlat bakalım bats ile işler nasıl ?

Selina'nın birden yüzü düştü ve :

- Bunu böyle ayak üstü konuşmasak ?

Dedi. Tamam deyip beraber aşşağıya indik. Sel'e sıcak süt kendimede espresso (yanlış yazmış olabilirim) yapıp getirdim. Selina:

- Bruce ile ayrılıyoruz Harls...

- Ne !? Neden ?

- Birisi Bruce'a yalan haber vermiş. Oda onu aldattığımı düşünüp beni kapının önüne koydu.

Selina daha da şiddetli ağlayarak bana sarıldı. Bende ona sıkıca sarıldım. Sonra sesimi olabildiğince sakin tutarak:

- Peki... Bunu kim yapmış?

- Bilmiyorum ama bu gece öğrenicem. Ben buraya benimle gelirmisin diye sormaya gelmiştim aslında.

- Tabiki gelirim. Saat kaçta nerede buluşacağız ?

- Gece yarısında ben sana konum atarım. Artık ben gideyim.

- Tamam Cat görüşürüz ve o ahmak yarasa popolu içinde kendini yıpratma !

- Tamamdır bye Harls.

Ayrılıktan Sonra JARLEY  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin