İç dünyadan dış aleme taşan hayallerimize ithafen yazılmıştır.
Keyifle okumanız dileğiyle ❤
Odasında oturup düşünen Emir yan tarafında hissettiği hareketlilikle başını yana çevirdi.
Emir bu kadar güzel iri ela gözleri görünce yaşadığını anlıyordu.
"İçeride söylediğim sözler sana değildi. Yani seni kırmak için söylemedim. Biliyorsun değil mi?"
Neva'nın sözleri onu yaralamıştı. Fakat istese bile serserisine karşı tavır takınamıyordu.
Kalbini kırıp sonra da gelip gönlünü almaya çalışması hoşuna bile gidiyordu. Onun için çabalaması, kendini anlatmaya, onu ikna etmeye çalışması bir sevgi göstergesiydi onun lisanında. Ayrıca sevdiğinin yufka yürekli ama saman alevli olduğunun bir kanıtıydı.
Neva, Emir'in kucağında kendini sevdirmeye çalışan kediyi alıp başını okşadı. Sonra da yavaşça yere bıraktı.
Emir bu sefer çabuk yumuşamayacağını içinden kendine hatırlatıyordu.
Neva Emir'in gömleğinin düğmesine doğru elini uzattı. Daha eli düğmeye dokunamadan Emir, Neva'dan kendini çekerek aralarındaki mesafeyi biraz açmıştı.
"Ne yapıyorsun?"
Sesi normalden boğuk çıkmıştı."Yarana bakacağım."
Neva normal bir sesle, her zaman yaptığı bir şeymiş gibi cevaplamıştı.
Emir'in omzundaki yaranın temizlenip merhem sürülmesi gerekiyordu.
Emir'e bu kadar yakınlık bile işkence gibi geliyordu. Ama onunla ilgilenen ela gözlü serseri için katlanacaktı.
Neva usulca sargı bezini çıkardı. Eğilip yaraya baktı. Neva 'nin nefesi Emir'in boyun girintisine doğru süzülüyordu.
"Şunu yapmayı keser misin?"
Diğer tarafta kalan elini yumruk yapmış sıkıyordu. Emir dayanmanın sınırlarındaydı. Dudaklarını öpmemek için kendiyle savaş veriyordu.
Neva kafasın biraz kaldırıp alttan baktı.
"Yarana krem sürmem gerekiyor."
Sonra pür dikkat yaraya odaklanan serserisinin yüzünün her ayrıntısına tekrar tekrar ezberlemek ister gibi bakıyordu.
Neva'nın yarayı üflemesiyle birlikte Emir karnını içeri çekti. Kasıntı bir şekilde durmaya başlamıştı. Canı yanmasın diye Neva üflemeye devam ediyordu.
"Sar artık şu yarayı."
Usulca yarayı sarmaya başlayan Neva burnu Emir'in boyun girintisine gelince buram buram kokan kokuyu içine çekmekten kendini alıkoyamadı.
Neva Emir'in kokusuna mest olmuştu. Kendi iç sesinin aksine dudaklarından şu sözler döküldü.
"Senden nefret ediyorum."
Emir hafif bir şekilde tebessüm etti
"Güzel hiç değilse bana karşı nefret de olsa bir duygu oluşmuş içinde. Bunu kutlamalıyım. Bir de ne zamana kadar nefret edeceksin Serseri?"
Neva kafasını kaldırdığında Emir ile birbirlerine çok yakın olduklarını fark etti.
Geriye doğru kendini çekecekken Emir, Neva'nın sırtına elini koyup onu engelledi.
"Şu an seni öpsem Ne yapabilirsin ki?"
Neva daha da şaşırmış gözleri büyümüş halde baktı. Şaşkınlığını atıp sözünü söyledi.
"Gençliğini zehir ederim."
Emir güldü.
"Edersin Serseri."
Sonra ikisinin arasındaki yakınlığı gözleriyle ima ederek sözlerine devam etti.
"Daha fazla dibimde durursan öperim."
Neva güldüğünü belli etmeden uzaklaştı. Aralarındaki ilişkinin giderek daha farklı ve akıl almaz hale gelmesini düşündü. Bugün içeride Emir ve ailesine saymadığı laf kalmazken şimdi içinde bulunduğu durumun saçmalığını düşündü.
*Bölümlerde görüşmek dileğiyle❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEVA
Любовные романыBirini sevdikten sonra asla başka birini sevemezsin. ***** Neva kafasını kaldırdığında Emir ile birbirlerine çok yakın olduklarını fark etti. Geriye doğru kendini çekecekken Emir, Neva'nın sırtına elini koyup onu engelledi. "Şu an seni öpsem Ne ya...