2. Bölüm
23.02.2021 💜
Yelkovan Akrebi Kovalıyor
Cümbüş Var Bu Seste
Suna Neva'yı Gördü
Hem De En Ansızın Anda.-------------------------------------------------------
İyi okumlar💜
Satır arası eleştiri ve beğeni kabul edilir.😄
--------------------------------------------------------Neva'nın soruya cevap vermesine izin vermeden Gülten korumaya dönüp cevabı vermişti. Geçen hafta yaptıkları tartışmadan dolayı zaten sinir oluyordu.
"Sorun yok Batuhan Bey. Sadece aradığımız antikayı ertesi gün getirebilirlermiş."
Batuhan, Gülten'in konuşmasına karşılık dişlerini sıkarak kafasını sağa sola salladı. Ağzının içinden bir şeyler mırıldanarak Neva'nın da onaylamasını bekledi.
Neva ikisi arasındaki anlamsız gerilimi çözmeyi çoktan bırakmıştı. İkisi de birbirine zıt gitmeyi çok seviyordu. Yabancıların önünde bir tartışma çıkmaması için Batuhan'a "Her şey yolunda Batuhan. Sen dışarıda bekle biz de geliyoruz." dedi. Bir an yabancı diye düşündüğü adamın birkaç gün sonra eşi olacağı aklına gelince istemsizce güldü.
Emir, evlenecek olduğu kızın adının Neva olduğunu kıza isminin seslenilmesiyle fark etti. Değişik ama kulağa hoş gelen bir isimdi. Daha kızın ismini dahi bilmeden yangından mal kaçırır gibi evlenme işini kabul etmişti. Kardeşinin yaşaması için kendi hayatından daha fazla fedakarlık yapması gerekiyorsa ona da hazırdı. Daldığı yerden Neva'nın sesiyle çıktı.
"Biz artık gidelim. Şüphe çekmememiz gerekiyor. "
Neva adamın kafasını sallamasıyla onay almış gibi kısık sesle "Hoşça kal." diyerek Gülten'in koluna girip hemen oradan çıktı.
Eve gideseye kadar arabada Batuhan ve Gülten'in atışmalarını dinlemişti. Batuhan'la da Gülten'le olduğu gibi arkadaştı Neva. Ama diğer onu takip etsin diye yanına verilen koruması dedesinin ve halasının her sözünü dinleyen kukla gibi olan adamlarıdan biriydi. Gün içinde Neva ne yaptıysa eksiksiz akşamına onlara yetiştirmeyi kendisine görev edinmişti.
Eve geldiklerinde arabadan indiler. Batuhan eline Neva ve Gülten'in alışverişte dikkat çekmemek için aldıkları bir iki ıvır zıvırı alıp eve girmişti.
Gülten de çok geç kalmadan mutfağa gidip bugün Halime ablanın azarlarını dinleyip verdiği işleri yapmaya koyulacaktı. Halime'nin oğlu gibi gıcık olduğuna zihninde kanaat getirip "Neva mutfağa geçiyorum." dedi. Daha sonra aklına bir şey gelmiş gibi kızın dibine kadar girerek "Akşama gelirim sen fazla düşünüp üzme kendini. Alllah'ın izniyle sorunsuz halledeceğiz." iki elini de tutup yalnız olmadığını, yanında olup destek olduğunu hissettirmek istedi.
Neva acı bir tebessümle boğazında olan düğümle konuşamayıp sessiz bir teşekkür etti. Gözleri İsmet'e değince onları pür dikkat izlediğini fark edince Gülten'in ellerinden çekip içeri doğru kendiyle birlikte sürükledi.
"Hadi sen mutfağa geç. Ben de halamın ve dedemin güzel övgüleri için kendimi hazırlayım."
"Tamam canım. Çok takılma."
Odasına çıktığında birkaç gündür üstünde olan yükün hafiflemiş hissini sevdi. Neva kendisini odasındaki koltuğa koyunca bir anda gözlerinin önüne gelen kehribar gözlerle şaşkına döndü. Bir kere gördüğü göz içine işlemiş ve kendisinde bir güven duygusu uyandırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEVA
רומנטיקהBirini sevdikten sonra asla başka birini sevemezsin. ***** Neva kafasını kaldırdığında Emir ile birbirlerine çok yakın olduklarını fark etti. Geriye doğru kendini çekecekken Emir, Neva'nın sırtına elini koyup onu engelledi. "Şu an seni öpsem Ne ya...