Hoofdstuk 3

951 21 1
                                    

"Eindelijk ik ben thuis." *telefoon gaat af (Melissa)
"Ceylan waar ben je??"
"Ik ben thuis ik voelde me misselijk.." Waarom riep je mij niet" Ik dacht misschien dat je nog wou blijven en ik kon je ook niet vinden" nou oke gaat het veder wel goed met je?? Je klinkt ook slecht, schat rust jij maar lekker uit! " Dat komt goed veel plezier!!!" Ceylan neemt een lekkere bad om de stres weg te halen. Maar ze denkt alleen maar aan haar eerste kus die Emre haar gaf.. "Nee ceylan niet er aan denken je kan Melissa dit niet aan doen. Het is tenslotte haar ex vriend waar ze nog van houdt.. Ik kan haar niet kwetsen voor een jongen"
Na dat ceylan een warme bad heeft genomen gaat ze in haar bed liggen. Ze ziet een sms'je van Emre "" Ceylan we moeten praten!!'' Na dat zij het heeft gelezen verwijdert ze zijn bericht
•Volgende ochtend•
Ceylan licht nog te slapen. Maar ze word wakker door de deurbel. Ze kijkt naar de tijd. 9:30 "Wie is dat nou zo vroeg?!" Ceylan doet de deur open. "Emre!?" Ceylan we moeten praten over gisteren!" Emre laat mij met rust. Gisteren is er niets gebeurd. We hebben het ook niet beleeft. Klaar ik wil het er niet meer over hebben" Waneer ceylan de deur dicht wil doen houdt Emre de deur tegen. "Ik ga nergens heen voordat we hebben gepraat!!." Oke kom maar binnen zitten dan" wil je wat drinken ? " nee dat hoeft niet. kom maar zitten." Hij pakt ceylan haar hand. "Ceylan... Ik ik ben al een tijdje verlieft op je. Oke het klopt dat ik een tijdje met Melissa heb gehad.. Maar toen was het geen liefde. Ik voelde niet wat ik bij jou voel. waneer ik bij je ben klopt mijn hart sneller. Ik heb nog nooit iemand zo erg gemist. Ik denk elke seconde elke min aan jouw. Ceylan kijkt Emre met volle ogen aan. Ze wilt hem knuffelen. Maar dan denkt ze weer aan Melissa. Wat voor liefdesverdriet ze had. Toen het uit was tussen hun.. Ceylan veegt haar tranen weg.. "Emre je moet nu gaan" Ik hou niet eens van jou. "Ben jij dit nou echt Ceylan serieus?" Ik ga jou niet los laten tot dat je het toegeeft. Al zou dat niet makkelijk zijn!. Hij drukt snel een kus op haar voor hoofd. Emre loopt naar de voor deur. Hij doet de deur open.. En hij zit iemand voor de deur staan.

❤️ ik hoop dat jullie het leuk hoofdstuk vinden. Laat een reactie achter hoe je het vond. Voor tips kun je ook een reactie zetten❤️❤️

UitgehuwelijktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu