Hoofdstuk 5

742 20 1
                                    

'EMRE!! WAAR BRENG JE MIJ NAAR TOE!. Het is GENOEG ELKEKEER DAT JE ZEGT VAN JA MELISSA DIT MELISSA DAT OKE IK SNAP HET HET IS MIJ EX. Maar jij maakt toch ook wel is fouten in je leven? 'Emre je kan niet met gevoelens spelen! zo werkt het niet. ' Je begrijpt mij niet he ? of wil je mij niet begrijpen? Oke, 'Emre ik wil er uit. Je gaat er niet uit klaar!! "Waar gaan wij nu dan naar toe ?
'Ik breng je naar huis!.. De hele weg hebben ze niet meer gepraat. Ceylan zit met vragen in haar hoofd wat ze moet doen. Hoe zij het uitgaat leggen aan haar vriendin Melissa. Eenmaal aangekomen bij haar huis. "Dankjewel Emre dat je mij avond hebt verpest.! Emre zegt niks en rijdt veder boos weg!
Ceylan doet de deur open en gooit hem weer boos dicht. Ceylan loopt naar de woonkamer en ziet ze haar ouders binnen zitten. Mam? Pap? "Ceylan waar was je ik maakten mij zorgen ik heb je gebeld!? "Ja sorry mijn batterij was leeg van mijn telefoon." Maar vertel hoe was turkije? Ceylan loopt naar de bank en gaat naast haar moeder zitten. "Het was geweldig, Iedereen vroeg om jou. "Ceylan?. "Ja pap?
"Wij moeten je wat vertellen. ' Vertel maar? De moeder van ceylan kan zich niet inhouden en begint te huilen... "Mam wat is er? "(Vader)" Schat de reden dat wij naar turkije zijn gegaan is omdat je uitgehuwlijkt word met een jongen uit turkije die in Istanbul woont. Ceylan weet niet wat ze er moet van denken of moet van zeggen. Alsof iemand haar van haar keel pakt en niet meer kan praten. Ze staat op en begint te huilen. "DIT MEEN JE NIET WAT VOOR VADER BEN JIJ. IK WIL NOG VEDER STUDEREN EN IK GA NIET EEN WILD VREEMDE MAN TROUWEN DIT KAN JE MIJ NIET AAN DOEN VADER !!! " Het is een goeie familie ze zijn rijk dus je bent in goede handen daar!" Ceylan voelt haar evenwicht niet meer en valt flauw.. De moeder kijkt met een schrik en probeert haar wakker te maken.

Volgende Ochtend
Ceylan word wakker in haar eigen bed. "Gelukkig het is maar een droom. Ze hoord geklop aan de deur. Ja? 'Schat gaat het. Ceylan dacht dat het een droom was maar zo te zien was het geen droom!
"Mam zeg mij alsjeblieft dat het een droom was! "Schat ik wil het ook niet maar je weet hoe je vader is. Hij heeft wel toesteming gegeven tot dat je je diploma haalt."Mam dat is over een jaar en dan heb ik alles al. "Schat luister het is een goeien jongen. "Probeer mij maar niet gerust te stellen want ik loop anders van huis weg!" Ceylan? heb je al iemand misschien je verteld het nooit aan mij. "Nee ik heb niemand. "Zie je dit is dan een mooie moment om elkaar te leren kennen.. "Mam alsjeblieft ik smeek je.. "Oke ik ga je wat vertellen. " Vertel maar schat op mij kan je vertrouwen... Ceylan begint te vertellen dat er een jongen is dat Emre heet. Wat ze allemaal heeft meegemaakt. "Schat Emre is toch die buurjongen van ons? "Jaa mam hij.. Maar het is de ex van Melissa dus kan zowiezo niet. "Goedzo meid je vrienden gaan altijd voor! Zou ik je wat vertellen over Mete. Hoe hij er uitziet. "NEE! MAM IK WIL NIET EN GA NIET MAM LAAT MIJ MET RUST! Er word aan de deur geklopt. Kom maar roept de moeder. Hey melissa kom er bij ik ging al weg willen jullie wat drinken. "Nee hoor mevrouw ik hoef niks.'Oke ik hoor het wel van jullie als jullie wat willen" "Ceylan? wees alsjeblieft eerlijk tegen mij.. Heb jij met Emre? "Nee ben je gek.. "Waarom tilde hij jou dan mee?" Hij vond het niet goed dat ik daar stond. Omdat er gekken jongens lopen. Hij ziet mij als zusje we kennen elkaar al heel lang dat weet je.. "Ja oke dan begrijpt ik het wel je bent mijn beste vriendin waarom zou ik jou niet vertrouwen.. Melissa knuffelt Ceylan. Nou meid, trek je kleren aan we gaan ff er tussen uit!" "Ja dat heb ik wel nodig.. Moet je zoveel vertellen! Wanneer ceylan klaar is stappen ze in de auto. Emre zit dat Ceylan ergens heen gaat. Emre begint Melissa te bellen."Ceylan! Kijk wie er beld! Emre beld mij omg oke uhm" Hallo Met wie spreek ik? "Hej met Emre ben je mij nu al vergeten? "Ow hej nee maar had je nummer verwijderd. Ik wil ff met je over hebben over ons kan je misschien afspreken? "Uhm nu asfpreken? "Ja het liefst vandaag. Heb je ff een momentje. "Ceylan hij vraagt of ik kan afspreken vind je het erg als ik ga? Nee hoor maakt niks uit. Zou ik met je mee gaan? Dan neem ik vincent mee en dan word het soort van dubbel date ! "Ja super.! "Waar wil je afspreken? " Kom je naar die café? "Is goed ik kom! Ceylan belt Vincent op en vraagt of hij kan afspreken bij een café.
Eenmaal aangekomen."ik loop alvast naar Emre' Oke ik kom zo er aan ik wacht ff op Vincent" Oke schiet wel op! "Hey Emre, Hey Melissa kom. We moeten ff wachten hier op iemand.. Op wie dan? Emre ziet Ceylan lopen met de jongen van gisteren. Samen hand in hand..

Ik heb veel geschreven vooral omdat ik een tijdje niet had kunnen schrijven
Ik hoop dit een goedmakertje is :)x-

Vote & Reactie
Zet een reactie van wat je er van vond!
Vanaf nu komt er elke Zondag een nieuw deel!x-

UitgehuwelijktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu