Hoofdstuk 18

355 15 0
                                    

'Papa?'
Ceylan ik heb je eindelijk gevonden.!
Papa nee alsjeblieft neem mij niet mee...
alles begon te trillen.
Meneer alsjeblieft ik hou van haar. zij is mijn alles" Ik wou vandaag haar ten huwelijk vragen..
"Nee ze gaat met Mete trouwen klaar." En nu lopen"
"Papa nee alsjeblieft doe dit niet.."

Ze namen mij mee. Emre probeerde ze tegen te houden maar het lukte hem niet in zijn eendje..'
Ik heb de hele weg gehuild, ik ging boos naar mijn kamer en sloot mij zelf op.. Mijn vader schreeuwde
"Ze komen je morgen hand vragen!!"
Ik schreeuwde terug en zij dat ik niet met Mete zou trouwen!!
Ik belde Emre op gelukkig waren zij mijn telefoon vergeten!

"Emre.."
"Ceylan?!?! waar ben je hoe gaat het" Hebben ze iets met je gedaan?!?
"Emre ze komen mij morgen ten hand vragen en de week daarop word ik uitgehuwd Emre ons verhaal is over.."Precies wanneer ik dacht dat alles goed was.. Emre Seni Seviyorum sakin unutma (Emre ik hou echt van je vergeet dit niet).. En hing op.. Ik heb de hele nacht gehuild ik heb geen oog dicht gedaan.. Mijn moeder klopte aan de deur.. "Ceylan?" "GA WEG!!" Ceylan doe alsjeblieft die deur open!!! Ik deed hem open en schreeuwde alles uit.! "WAT VOOR MOEDER BEN JIJ WEL NIET" JE LAAD JE EIGEN DOCHTER UITHUWELIJKEN VIND JE DIT NORMAAL?" Schat het is echt beter voor je..." kleed je om de kapper komt er zo aan en de stylisten..

Na een uur kwamen ze.. er werd van alles gedaan ik was moe en uitgeput.. Misschien is dit het einde... Mijn sprookje is hier afgelopen geen 1 sprookje loopt voor eeuwig.. Misschien moet ik alles maar accepteren hoe het is... Straks komen ze.. En dan is alles afgelopen...

UitgehuwelijktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu