DING DONG
"Schat ben je al klaar,? ze zijn gekomen"
"Wat zie je er prachtig uit schat!"
Ik keek naar mijn zelf in de spiegel... Ik werd misselijk bij het gedachten al dat ik met hem moet trouwen.. dit was het dan?
Er werd aan de deur geklopt
"Ja..?"
"Ceylan?"
Is dat de jongen waar ik mee moest trouwen.. Het werd mij te veel.. Ik begon tranen te krijgen..
Ik kneep in mijn hand zodat ik niet ging huilen...
"Schat zet de koffie alvast maar klaar"
Ik liep naar de keuken en zette alles klaar..
ik deed de helft van de beker expres vol met zout...
Biti mi hersey gercekten. Bu kadar miydi hersey?.. (Is alles nu echt afgelopen. Was dit alles?..)
Ik moest met hem apart in een kamer praten.
We liepen naar boven. We gingen zitten en praten. Het was meer dat hij praatte en ik stil was.
"Ceylan wat voor bruiloft wil je?" Allemaal dat soort vragen hij was wel lief eerlijk gezegd.. Alleen mijn gedachten zitten nog steeds bij Emre... Wat Zou hij nu doen..
"Mete ik ben heel moe zullen we anderen x veder praatten?"
"Is goed Ceylan... Slaaplekker"
Ik liep naar mijn kamer.. ik dook in mijn bed en wilde niemand meer zien of spreken...
#3 MAANDEN LATER#
Ik besloot om Emre een brief te sturen..
_ Emre.. Ik ga morgen trouwen.. Alles gaat zo snel..
Ik wil je zeggen dat ik altijd van jou ga houden en veder niemand anders...
Maak je geen zorgen met mij gaat alles goed... Je moet veder met je leven gaan..Word verlieft vergeet mij.. Ik ga ook veder Ik ga je ook proberen om te vergeten..
Ik zeg niet dat het makkelijk gaat worden.. Het gaat voor ons alle twee moeilijk worden..
Alleen we hebben geen keuzen... Hoe kan ik nou leven zonder jou.. Dat weet ik zelf ook niet..
Emre ik hou van jou x Liefst Ceylan
JE LEEST
Uitgehuwelijkt
RomanceHet gaat over een rijke meisje alleen is ze streng opgevoed. Haar beste vriendin Melissa had een relatie genaamd Emre. Emre is de buur jongen van Ceylan. Wat staats Ceylan te wachten als de ouders er achterkomen wanneer ze met een jongen praat.