Hoofdstuk 28

222 9 0
                                    

"Mam wil je mij ergens mee helpen? Ik wil Emre zien... Ik mis hem zo erg kan jij er niet voor zorgen? Dat ik even hier weg ben zonder dat iemand het merkt?"

"Tuurlijkk kan ik dat wie denk je nou dat je voor je hebt (haha)"

Mijn moeder ging Mete afleiden zodat ik even een uurtje bij Emre kon zijn. Ik heb Emre gelijk gebeld en we gaan bij zijn huis afspreken! Ergens anders is op dit moment niet mogelijk..

*****Aangekomen bij Emre******
Ik klopte aan Emre deed gelijk de deur open.
"Ceylann" We keken elkaar aan en wisten niet wat we moesten zeggen. Ik sprong zowat op hem we knuffelde zolang Rn stevig alsof we elkaar nooit meer los gingen laten.. Maar helaas aan alles komt een eind aan. Hij zette zijn handen op me wangen en kusten mijn voorhoofd.. "

Ceylan ik heb je zo erg gemist ik hoorde dat je in het ziekenhuis lag.. Gaat alles wel goed met je?"
"Geen zorgen Emre alles gaat goed met mij maar we moeten het ergens anders over hebben. Emre neem mij mee ergens waar niemand ons kan vinden...Waar we gelukkig kunnen zijn waar we kinderen kunnen krijgen.."

"Ceylan ik wil niks liever dan dat! Maar kan jij dat wel aan je moeder niet meer kunnen spreken want het is te Riskant..!"

"Ik weet dat het niet makkelijk is, maar het is of dit of trouwen met een man die ik niet eens ken laat staan kennen ik hou niet eens van hem ik walg van hem.!"

"Dan gaan we deze avond vertrekken!"

UitgehuwelijktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu