Privettt bebekler 554 kişi olmuşuz uwuwuw Bu bölüm genelliklesudenaz aşkıma gelsin. Geçmiş doğum günü hediyesi, iyi ki doğdun💖
Geçen bölüme beklediğimden fazla yorum geldi oy ve yorum sınırı hiçbir zaman koymam büyük ihtimal ama siz oy vermeyi unutmayın oy verince daha da yazma isteği geliyor. Bölüm başlığımız tam olarak bölümü anlatıyor. Bu bölümde Maalesef Birinin "Kanatları inciniyor" Bölüm şarkısını da ona göre seçicektim ama tam uymuyordu fnejknsjkdnsjdn bende klasik bölüm şarkısını koydum.
6.Bölüm; Hurt Wings
Bölüm Şarkısı; Sickick İnfected
Bölüm Sözü; Duvarlarını yıkalım demiyorum, örmüşsün o kadar ama pencere mi açsak bu duvarlara, hem kuşları görürsün, belki çiçek koyarsın önlerine. Ne biliyim. Belki beni görürsün.
👿👼
Jimin sinirle bağırdı. "Hepsi o büyücü yüzünden o büyücü benimle geliyor." dedi. Kral Jeon ise buna inkar edecekti ki. Jimin konuşmaya başladı. "Ben bir lafı bir kere söylerim o büyücü artık benim. Onun cezasını ben bizzat kendim vereceğim ve siz hangi yüzle konuşuyorsunuz ki. Hadi Hyung gidiyoruz." dedikten sonra Jin Büyücünün yanına gidip pelerinini takmasını bekledi. Siyah bir elbisenin üstüne kan kırmızısı pelerinini takıyordu. Pelerinini taktıktan sonra Taehyung daha hızlı davranıp büyücünün kolundan tutup Jimin'in yayın ilerledi. Seokjin de gelince Jimin Salonun açık balkonuna çıkıp uçmaya başladı. Melek Şeytanını bir an önce iyileştirmeliydi. Melek Şeytansız. Şeytan ise Meleksiz yaşayamazdı.
Ve Prens Park verdiği sözü tutmuştu. Büyücüsünü geri almıştı. Gerçi büyücüsünün görevi zaten bitmişti. Küçüğünü artık kendisi koruyacaktı."
👿👼
Kral Jeon kucağında veliahdını taşıyan çocuğun değişen saçlarına baktı. Sapsarı saçları nasıl bir anda Siyahın en koyu tonu olabilirdi ki. Yüzüne yediği tokatla kendine gelmişti. "Sana inanmıştım. O savaşı başlattığın yetmedi Prenslerini öldürmeye çalıştın. Hadi onu da geçiyorum o çocuk oğlunun kalbine bağlı kişiydi. Nasıl bu kadar kötü olabilirsin. Bu bardağı taşıran son damlaydı. Sana artık hiçbir şey demiyorum. Oğlunu ve karını kaybettin. Kendi sarayında iyi eğlenmeler. Şeytan Kral Jeon." dedi Kraliçe Jeon, hadi ama oğlunu önemsemeyen kişi neden karısını önemserdi ki? Kral Jeon karşısındaki kim olduğunu gerçekten unutuyordu. Yatak odasına gidip tüm kıyafetlerini aldıktan sonra oğlunun odasından önemli şeyleri alıp, sarayın avlusuna çıktı. Yağmurun yağmasını umursamadan kendine özel kimsenin bilmediği sarayına gitti. Oğluyla burada yaşayacaktı. Telefonunu alıp Taehyung'u aradı.
Jimin beyaz kanatlarını açmış kucağında ha bire kusan küçüğüyle uçmaya çalışıyordu. Bu zehrin daha güçlü olduğunu biliyordu. Zehirde koku yoktu, ki küçüğü sadece kokudan o hale gelmişti. Kötü şeyler olacaktı işte biliyordu, hissediyordu. Yoksa gökyüzü bu ikili manzaraya ağlamazdı.
Yağan yağmura inat kucağında can çekişen küçüğüyle kendi yaptığı saraya gidiyordu. Onu iyileştirmesi lazımdı. Arkasını dönüp uçan büyücü ile Prenslere baktı. Jin'in yaptığı kalkan yağmur geçiriyordu. Nedenini hala anlamamıştı. Jimin kalkan yapacağı sırada Taehyung önce davranıp Jin'i kendi kalkanının içine almıştı. Jimin ise önüne dönüp daha hızlı uçmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
far away |jikook
Fanfictiontarihin en eski kitabında tüm insanlar, melekler ve şeytanlar mühürlüdür. melekler melekler ile şeytanlar şeytanlar ile mühürlenmişken bir hata sonucu bir melek ve bir şeytan birbirlerine mühürlenir. hatanın fark edilmesinden 13 gün sonra herkes ka...