Vuhuu 281 kişi olmuşuz bu fici yazarken inanın hiç bu kadar kişinin okuyacağını tahmin etmedim. Umarım severek ve beğenerek okuyorsunuzdur. Bölüm şarkısı mükemmel mutlaka dinleyin.
Verdiğiniz oylar ve yaptığınız yorumlar için çok teşekkür ederim iyi ki varsınız.
4. Bölüm Withered Wings
Bölüm şarkısı; Brandon Skeie So Bad (medyada)Taehyung daha fazla dayanamamış yumruğu geçirmişti. Tanrı aşkına bu çocuğun derdi neydi. Öğleden beri bu anı bekliyordu. Hatta o siyah saçlı melek bu saraya geldiği ilk dakikadan beri yumruk atmak istiyordu. İyi dayanmıştı.
Jungkook olan biteni anlamadan, Taehyung daha fazla dayanamamış Jimin sağlam bir yumruk geçirmişti ve Jimin'in tek yaptığı şey gülmekti.
👼👿
"Ne yaptığını sanıyorsun sen hangi cürretle ona vurursun." diye hesap sormaya başlamıştı Melek. Jimin ise duruşunu düzeltip konuşmaya başladı. "Sorun değil hyung klasik şeytan işte" demişti. Taehyung'un üzerinde hala sinir vardı. Hala sinirliydi. Keşke bir kere daha vurabilseydi.
Jimin'in ise tek derdi uyumaktı. 4 duvar artık üstüne gelmeye başlamıştı, bugün gereğinden fazla olay yaşamıştı. Daha fazlasına dayanamazdı. Çok geçmeden Jimin konuştu. "Önemli bir şey yok hyung, ee kim kiminle yatıyor?" diye sordu. Jungkook Melezinin iyi olduğunu anlayınca konuşmaya başladı. "Aslında sen ve Tae aynı odada kalacaktı. Melek ise tek başına ama şimdi bilmiyorum." dediğinde Jimin konuşmaya başladı "Pekala öyleyse" Taehyung'un kolundan tutup önüne ittirdi. "Şu lanet odan nerede göster." diyerek kapıyı açtı. Açtığında önüne Jungkook'un odasından biraz daha küçük oda çıkmıştı. Çift kişilik yatağı vardı. Büyük ihtimal burası Taehyung'un odasıydı. Odanın köşesinde ki kapıyı açınca buranın misafir odası olduğunu anlamıştı. "Hyung burası senin kalacağın yer sanırım." diyerek herkesin dikkatini kendine çekmişti daha doğrusu 2 kişinin, Jungkook gözünü Jiminden hiç ayırmıyordu.
Seokjin yavaş adımlarla odanın içine baktı tek kişilik bir yatağı küçük bir kıyafet dolabı ve iki tane tekli koltuk vardı. Seokjin geldiğinden beri ikinci kez konuşmaya başladı. "Aslında yatak o kadar da küçük değil ikimiz sığarız. Beraber burada kalalım." dediğinde Jungkook hemen itiraz etmişti. "Hayır Jimin Taehyungla aynı oda da kalacak konu kapanmıştır." deyince Jin ise sadece Jimin'e bakmıştı. Jimin'in tek yaptığı şey ise omuz silkmekti. Kısaca daha fazla üsteleme anlamına geliyordu.
"Peki öyle olsun İyi geceler Jimin." dedikten sonra Jimin "Sana da iyi geceler hyung" demişti, ardından Taehyung. Jin ise Jimin'e gülümsedikten sonra odaya girip kapıyı kapattı. Seokjin kapıyı kapattıktan sonra Jimin Seokjin'in olduğu odaya koruma kalkanı yapmıştı her hangi bir kara büyü veya kötü amaçla odaya girilemezdi. Aynısını kendi kalacağı odaya da yapacaktı uyumadan önce. Jungkook adımları kendi odasına çevirdiğinde konuşmaya başladı. "Taehyung sana güveniyorum. İkinize de iyi geceler." dedikten sonra odasına girip kapıyı kapattı.
Aslında Jungkook Taehyung'a kendinden çok güvenirdi ama bugün Jimin'e attığı yumruk aklını karıştırmıştı. Ayrı olarak o bir şeytandı. Jimin her ne kadar melez olsa da melek olan tarafı daha ağır basıyordu. En önemlisi ise Taehyung'un kalbine bağlı olan kişiyi bilmiyordu. Jungkook gitmediği için Taehyungta gitmemişti yani Jungkook öyle sanıyordu. Bu düşüncelerini kafasından atıp uyumaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
far away |jikook
Fanfictarihin en eski kitabında tüm insanlar, melekler ve şeytanlar mühürlüdür. melekler melekler ile şeytanlar şeytanlar ile mühürlenmişken bir hata sonucu bir melek ve bir şeytan birbirlerine mühürlenir. hatanın fark edilmesinden 13 gün sonra herkes ka...