3. Bölüme gelmişiz 130 okunma olmuş ağlamak istiyorum hiç bu kadar hızlı büyüyeceğini tahmin etmedim. Teşekkürler 👼👿💙
Diğer bölüm 5 ay sonra gelmişti fywkdjajsjqkdjql bu bölüm öyle olmaz, yani umarım.
Hepinizi seviyorum iyi okumalar.
Bölüm şarkısı fici yazma istediğimi getiren şarkı değerini bilin neyss umarım beğenirsiniz.
3. Bölüm; Infected
Bölüm şarkısı: Sickick-İnfected
(Medyada)Yüzünde oluşan acı bir ifadenin yanına tebessüm ettikten sonra Prens Kim'in içeri girdiğini gördü. Prens Kim'in bakışları yerdeki Melez ile Şeytan Prensin arasında gidip geliyordu. Prens Jeon, Prens Kim'e baktığında şaşkın gözlerle Prens Park'ı izlediğini gördü. Odasını Melez Prens'e çevridiğinde ise Jimin konuşmaya başladı
"Benimle tanışmak istediğini biliyordum ama bu şekilde olması beni bile şaşırttı Jeon."
👿👼
Şeytan karşısında ki melezin adını bilmesine şaşırmadan edemedi. 7 aydan beri onu takip ediyordu ama hiç fark edilmemişti ya da o öyle sanıyordu. Jimin yerden kalkıp yatağın karşında ki koltuğa oturdu. Jungkook hala Jimin'in rahatlığına anlam veremiyordu. Bulunduğu ortam bir şeytanın odasıydı. Hatta bulunduğu yer Şeytan Kraliyet Saraylarının en önemlisiydi. Bu saraya giren meleği sağ bırakmazlardı. Jimin'in sesini duyunca düşüncelerinden kopmuştu.
"Ne o Jeon bir meleğin şeytan sarayında nasıl bu kadar rahat olduğunu mu düşünüyorsun?" diye sorduğunda Jungkook kaşlarını çatmıştı. Düşüncelerini mi okuyabiliyordu bu imkansızdı. O özellik sadece büyücüler için geçerliydi.
"Hadi ama Jeon şimdi de büyücü olduğumu mu düşünüyorsun?" Bu imkansızdı melez olabilirdi ama büyücü olamazdı. Şeytan Prens hala düşünürken karşında ki melez gülmeye başlamıştı.
"Çok düşünme Prens çok düşünmek iyi değildir. Zaten pek de çok düşünen biri gibi durmuyorsun." Jungkook yavaş yavaş sinirlendiğini hissediyordu. Şeytan prens bakışlarını Kayıp Prense çevirdiğinde Kayıp prens ne yapmaya çalıştığını anlatmıştı.
"Hadi ama Jeon tekrar aynı acıyı çekeceğimi düşünmüş olamazsın. Madem bu kadar sevdin bu acıyı, bakalım çekmesi nasılmış." dedikten sonra sol elini sert bir şekilde sıktı. Şeytan Prens ne olduğunu anlamadan kalbine gelen keskin acıyla yüzünü buruşturdu. İnatla karşında ki meleğin gözlerinin içine bakmaya devam ediyordu. Yavaş yavaş eli kalbine doğru gitmeye başlamıştı bu acı nefes almasını engelliyordu. Karşısındakinin bir melek olduğunda şüphe etmişti.
Arkadaşının acı çektiğini gören Taehyung, Jimin'e durmasını söylemişti. Jimin ise buna karşılık gülerek omuz silkmişti. Gözlerini hala ayırmadan birbirlerine bakıyorlardı. Sonunda melez yine konuşmaya başlamıştı.
"Galorog'um* nerede Jeon?" Jungkook hala acı içindeyken gülmüştü. Jimin yavaşça sol elini açınca Jungkook ağrının gittiğini hissediyordu fakat karşısındaki prens birden elini daha fazla sıkınca şeytan prens dizlerinin üstüne düşmüştü. Daha fazla kaldıramayacaktı. (Galorog meleklerin birbiriyle iletişimini sağlayan şey bir nevi telefon)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
far away |jikook
Fiksi Penggemartarihin en eski kitabında tüm insanlar, melekler ve şeytanlar mühürlüdür. melekler melekler ile şeytanlar şeytanlar ile mühürlenmişken bir hata sonucu bir melek ve bir şeytan birbirlerine mühürlenir. hatanın fark edilmesinden 13 gün sonra herkes ka...