два

377 42 116
                                    

Hemen Ikinci bölüme başladım umarım hızlı yazarım.

Seviliyorsunuz.

Ilk bölümde aklınıza takılan bir şey varsa yorumlara yazarsınız.

2.Bölüm Suffer With Me

Bölüm Şarkısı; Suffer With Me (medyada)

👼👿

"Bu kadar zayıf olmanı beklemiyordum Kayıp Prens Park Jimin."

Jimin ise karşındaki şeytanın adını bilmesine şaşırmadan gözlerini kapatmış kendini boşluğa bırakmıştı.

👿👼

Kollarındaki bedenin yavaşça kucağına alıp yüzüne dikkatlice baktı. Gerçekten de meleğe benziyordu diye geçerdi içinden, Eşsiz ve kusursuz olacak kadar güzel.

Yüz ifadesinden bile acı çektiği belli oluyordu. Kendisi de aynı acıyı daha önce yaşamıştı. Ölmeyi isteyecek kadar canı yakan bir acı diye düşündü Jungkook. Belki de daha ağırdı. O an Melez Prensi tüm kötü şeylerden korumak istemişti. Zaman kaybettiğini fark edince kucağındaki bedenle uçmaya başlamıştı. Ve gökyüzü bu ikili manzaraya tekrardan şahit olmuştu.

👿👼

Taehyung'a göre Jungkook her ne kadar belli etmese de o meleze karşı bir şeyler hissediyordu. Taehyung onun adını ilk duyduğu andan beri Jungkookun davranışlarının değiştiğini fark ediyordu. Bir defasında Jungkook meleği uzaktan izlerken birinin meleği yaklaştığını ve fazla samimi olduğunu görmüştü. Taehyung onu durdurmasaydı şimdiye o kişi ölmüştü. Jungkook az merhametli biri olsa bile konu o melek olunca gözü hiçbir şey görmüyordu ve bu durum Taehyung'u az da olsa korkutuyordu.

Taehyung önceden tahmin ettiği için şu an Jungkook'un sarayının önünde haber bekliyordu. Jungkookla konuştuktan sonra adımları sarayın kapısına doğru atmıştı. Merdivenleri çıktıktan sonra odasının yanından geçip, Jungkook'un odasına geldiği zaman kapıyı yavaşça açmış içer de ne olduğuna bakmıştı.

👼👿


Jeon Sarayına geldikten sonra Prens Jungkook Kayıp Prensi yatağına yatırmıştı. Saraydakilerin dikkatini fazla çekmemiş olsa da kötü bir şeyler hissediyordu. Onu buraya getirmemesi gerektiğini biliyordu. Yavaş adımlarla yatağının yanına oturmuştu. Prens Jimin'in elinin eline değmesiyle tüm kötü düşünleri bir anda yok olmuştu. Çatık kaşlarıyla elini tutan bedeni izlemeye başladı.

Yüzünde aynı acı ifade vardı. Karşılaşmadan önce bende aynı acıyı çekmişti. Halbuki Prens Park ilk defa acıyı çekmiş gibi gözüküyordu. Geçen yıl bugün tanışmamız gerekirken Jimin'in sorumsuz davranışı yüzünden hem tanışamamış hemde bu ağrıları çekmeye başlamıştı. Eğer o zaman gelseydi şimdi her şey daha farklı olabilirdi. İkimizde acı çekmek zorunda olmazdık. Jimin'i gördüğü ilk günden beri aynı acıyı çekiyordu. Kimi kandırıyordu ki o zaman buluşsalar bile yine aynısı olacaktı. Onlar diğer Mühürlü çiftler gibi değillerdi.

far away |jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin