Evet ilk kurumla karşınızda umarım beğenirsiniz.
Başladığınız tarihi yazar mısınız?
1.Bölüm; Broken Wings
Bölüm Şarkısı; Broken Wings (medya)
👼👿
"Uyan artık Jimin geç kalacaksın." diye seslendi Melek Prens kardeşi gibi gördüğü diğer Prens'e.
"Tamam hyung kalkıyorum." Dedikten sonra yatağından kalktı Kayıp Prens, en son hatırladığı sey yerde uyuduğuydu. Bugün okulu onları en önemli kütüphanelerden birine götürecekti. Özellikle onun gitmesi gerektiğini müdürden kaç defa duymuştu ki müdür bunun için ısrar etmesine bile gerek yoktu Jimin ne olursa olsun oraya gitmeliydi. Yüzünü yıkadıktan sonra hızlı duş almış, Melek Prens'in onun için koyduğu kremleri görmezden gelerek üstümü giymişti. Beyaz gömleğinin üstüne Mavi sweat altına da siyah pantolonunu giymişti ayakkabılarını da giydikten sonra odasından çıkıp merdivenleri sessizce inmeye başlamıştı. Sarayda pek dikkat çekmek istemiyordu. Saray da kalması bile yanlıştı ama hyungu onu bırakmıyordu. Jimin'e olan minnetini böyle göstermeye çalışıyordu. Melez Prens saraydan çıkıp melek haline dönüştükten sonra kanatlarını açıp kütüphaneye doğru uçmuştu. Canım biraz yansa da artık alışmıştı.
👼👿
Kütüphaneye geldikten sonra etrafındakilerin bazılarının hayran bakışları olsa da, küçümsüyen bakışlar da vardı. Melez Prens duruşunu daha da dikleştirip Taemin'in yanına gitmişti. Okulunda güvenebileceği tek melekti. Çok yakın olmasak da arkadaştık. Öyle olması gerekiyordu. Kütüphaneye geleli 1 saat olduktan sonra melek ve şeytanları serbest bırakıp tek başlarına gezebileceklerini söyledikten sonra Taemin'in ısrarlarına rağmen ondan ayrılıp kütüphaneyi dolaşmaya başlamıştı Prens.
👼🏻👿
Kitapları gezdikçe Seokjin hyungu aklına gelmiş ve gülümsemişti öz kardeş değillerdi ama olsalar ancak bu kadar olanaklarını ikisi de biliyordu. Onun ve ailesinin ısrarı yüzünden onların sarayında yaşıyordu. Küçükken alamadığı anne ve baba sevgisini Kral ve Kraliçe Jimin'e gösteriyordu. Her ne kadar anne ve babasının yerini tutmasa da Jimin'i iyi hissettirdiği inkar edilemeyek bir gerçekti. Prens Kim çok iyi kalpli bir melek ve prensti. Melek olan Kim soyundan geliyordu. Jimin ise Şeytan Kim ve Melek Park soyundan gelen bir melezdi. Herkes ona Kayıp Prens derdi. Kimse krallığının yerini bilmezdi kendisi ve kardeşi hariç. Kimseninde bilmesini istemezdi. Kim kayıp bir krallığın bilinmesini isterdi ki. Yürümeye devam ettikten sonra tanıdık bir yüze denk gelip gülümsemişti.
👿👼
Uzun koridoru geçtikten sonra gözüne takılan ilk rafa gitmişti. Bu bölümde bir şeytanla meleğin hikayesini anlatan kitaplar vardı. Hepsi tozlanmıştı. Burada onları okumak isteyen yüzlerce kişi olduğunu biliyordu lakin kimsenin buna cesareti yoktu. Sonuçta şeytanlar şeytanlarla, melekler meleklerle eşleşmeliydi. Kayıp Prens Şeytan ve Melek melezi olduğu için okumasında bir sakınca yoktu. Kitabı eline alıp son sayfasını açtı. Hikayelerin başı değil daima sonu önemliydi çünkü hikaye sonu olmadan tamamlanamazdı. Kitabın son cümlesini anladığı kadarıyla kötü sonla bitmişti. Canının yanacağını hissederek okumaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
far away |jikook
Fanfictiontarihin en eski kitabında tüm insanlar, melekler ve şeytanlar mühürlüdür. melekler melekler ile şeytanlar şeytanlar ile mühürlenmişken bir hata sonucu bir melek ve bir şeytan birbirlerine mühürlenir. hatanın fark edilmesinden 13 gün sonra herkes ka...