Astăzi trebuie sa las orice gând care m ar putea distrage de la obiectivul meu. Astăzi am examenul de admitere la facultate și nu mi permit ca mintea sa mi zboare la Josh și la cele întâmplate acum doua nopți, deși nu as avea cuvinte sa descriu noaptea aia. Totul s a petrecut atât de repede, de la o secunda la alta totul era schimbat la 360°. O clipă simțeam că zburam printre nori și în cealaltă mă prăbușeam fara vreo șansă de a împiedica asta. Credeam că a venit să și ceara scuze dar de fapt a venit să mă ia în derâdere in continuare. Dar ăștia sunt oamenii, nu poți avea încredere deplină în cineva vreodată pentru că în clipa când te aștepți mai puțin te dezamăgesc cel mai tare. E dureros să simți pe propria piele asta, dar e sănătos. Data viitoare nu ți mai oferi sufletul pe tavă cu atâta ușurință.
Pășesc in sala de examen tremurând toată, cu palmele transpirate și cu inima bătând ca o nebună. Mă uit la ceasul aflat deasupra tablei și văd că mai sunt câteva minute până când se va deschide un drumul bifurcat în viața mea. Am doua variante: ori îl iau și îmi îndeplinesc visul ori nu l iau și intru in depresie. Nu vreau să mi imaginez cum o sa fiu daca nu reușesc, toată viața am câștigat când a venit vorba de învățătură, mereu m am situat in partea de sus a clasamentului.
Când minutarul indică fix, trag aer adânc în piept, închid ochii pentru două secunde și mi îndepărtez orice grijă. Acum contez eu și numai eu.
— Bafta ! – Îmi urează băiatul cu care împărțeam banca. Avea părul șaten deschis, ușor ondulat și un zambet pe chip extrem de cuceritor. Îmi plăcea cum era îmbrăcat. Tricoul ăla negru ii puneau pectoralii in evidență, avea un corp lucrat.
— Bafta și ție !– Rostesc cu emoții în glas.
— Hei, fără emoții , nu ai de ce sa n ai încredere în tine ! Pari foarte deșteaptă să știi ! – spune și apoi îmi face cu ochiul. E primul băiat care face asta.
Gestul lui mă face să chicotesc ușor, noroc că nu primisem încă subiectele că mă dădeau afară.
— Mulțumesc.....cred ! – spun rușinată.
— Eu sunt Ashton, dar îmi poți spune Ash ! Îmi pare bine sa te cunosc ochi albaștrii !– îmi întinde mâna zâmbind in colțul gurii.
— Eu sunt Selena, dar îmi poți spune .......ă.... Lena !– ii spun întinzându i mâna.
Lena, ăsta va fi noul apelativ al meu, vreau sa las totul în spate. Tot ce mi amintește de Josh. Toate lacrimile pe care le am vărsat. Am nevoie de un nou inceput și cred că asta e punctul de plecare.
In momentul in care am primit subiectele m am închis în bula mea de aer și mi am concentrat toată atenția în rezolvarea exercițiilor. Era totul sau nimic. Eram eu contra tuturor. Asa cum am fost mereu.
După 4 ore, cat a durat examenul, am plecat acasă. Noua casa. Noua viață.
— Hei ! Selena ! – aud o voce din spatele meu strigandu mă. Mă întorc nedumerită și rămân surprinsă când văd cine e.
— Ashton ?! S a întâmplat ceva ?
După ce își trage sufletul câteva clipe incepe sa vorbească.
— Voiam să ți spun că nu mi ai dat numărul tău, ochi albaștrii ! Noi cum vorbim ca sa stabilim când ieșim ?
— Poftim ?! Dar cine a zis că o să iasă cu tine ? Sau cine a zis că ți da numărul ?
— Haide, nu știu pe nimeni în orașul ăsta ! Nu ți propun să ieșim la o întâlnire ca iubiți, cel puțin nu încă !
— Uite ce e, Ashton ! Nu te cunosc și în momentul asta nu trec prin cea mai buna perioada a mea, așa că te rog, lăsa mă in pace !
— Ok, am înțeles ! Îmi pare rău dacă te am incomodat, sincer, nu am vrut sa fac asta, sunt doar prietenos !
— Mi am dat seama, dar nu mă simt foarte bine și am nevoie de o perioada doar pentru mine !
— Sper sa treci peste ce te macină și dacă ai nevoie de o ieșire, suna mă ! Aici ai numărul meu!
Spune și îmi întinde o hârtie împachetată și apoi pleacă imediat. O deschid și când văd ce scrie incep sa zâmbesc: " Hei, Lena, alias ochi albaștrii ! Crezi in dragoste la prima vedere sau trebuie sa mai vin o dată? Aici ai numărul meu in caz că vrei sa vorbim sau vrei sa programam o ieșire ca sa mă pocnești pentru ce am zis ! "
E foarte amuzant băiatul ăsta și pare o persoana bună, dar caracterul i l voi descoperi pe parcurs in caz că ne mai vedem la facultate, daca intrăm amândoi.
Am băgat hârtia in buzunar și mi am continuat drumul meu. Nu mă duc acasă până nu primesc rezultatul. In mai puțin de o oră voi afla ce se va alege de visul meu, cel de care am tras cu dinții și am sacrificat multe, în special adolescența.
De dimineață când am venit la facultate, am văzut în drumul meu un parc foarte drăguț fix langa noua mea casă. Acela va fi locul unde voi afla vestea.
Mă așez pe o bancă si ma uit la ceas din doua in doua secunde. Inima îmi bate fara control și mi e teamă sa deschid orice notificare. Mai mă uit încă o dată la ceas și văd că e ora 15:00. Asta e momentul. Înghit în sec și intru pe site. Deschid lista și mi caut numele. Cu cât derulam mai mult cu atât îmi pierdeam mai tare speranța. Era deja pozitia 100 și încă câteva locuri la buget. Mai derulez și văd pozitia 120, Selena Arguelles.
— Am reușit.... – șoptesc pentru mine in timp ce plâng de fericire.
Ăsta e începutul unui nou capitol în viața mea și vreau să iasă totul perfect. Asta era semnul de care aveam nevoie pentru a prinde încredere în mine.
Asta e dovada că nimic nu e imposibil și că dacă ți dorești suficient de tare poti, nu contează câți vor sa te țină pe loc sau sa ti pună bețe în roate, forța spiritului tău și ambiția sunt mai puternice ca orice critici ale oamenilor.☆ Stiu ca nu e cel mai atrăgător capitol dar trebuia sa fac aceasta trecere. În capitolul VI se va reveni la prezent, capitolul V fiind din perspectiva lui Josh.
Sper sa va placă.
Ce părere aveți despre Ash? 🤔
CITEȘTI
Reckless Love ✓
RomanceSe presupune că ar fi trebuit să fim cei mai buni prieteni. Dar ne-am transformat în cei mai mari dușmani. I-am furat primul sărut. Ea a plecat. El e impulsiv și încăpățânat. Ea e luptătoare, perseverentă și exigentă. El are viața înainte și niciun...