## ★ 𝐋𝐉𝐀𝐂𝐊 : naughty kids are ideal to be artworks
あなたは砂糖より甘い (人´∀'*)[!?!] 𖦹 yandere teması
Önemli!!!
Evet arkadaşlar bu bölüm daha önceki kitabımda
Birileri için yapılmış kılık değiştirme... LJ
bölümünün devamıdır ve ben gidip oraya tekrar okumamanız için buraya tekrar yazacağım. Hikaye onun devamıdır.Küçük çoçuklarla birlikte oynarken çok masum duruyordu. Kız adamın bu ilgisine hayran kalmıştı. Ara sıra kaçamak bakışlar buluşur ve hızla ayrılırdı ve daha sonra tekrar...
Parti yeterince çocuklar için eğlenceli geçerken sıkılan kız kardeşini izlemeye devam etti. Devam eden doğum günü partisi boyunca sürekli o rengarenk giyinmiş palyaçoyla birlikte oyunlar oynuyordu. En sonunda müzik kesilmiş ve çocuklar bir kaç tane ufak gösteri izlemek için alana toplanmıştı. Annesi babası gösterişli bir şekilde masalardaki diğer yetişkinlerle ilgilenirken kafasını salladı ve alana ilerledi.
'Sanırım küçükler daha eğlenceli.'Belki de palyaço.
Dikkatle yaptığı şeyleri inceledi. Gözleri kaçamak bir şekilde kızı bulurken gülümsemesine takılı kalamıştı. Sahne için biri seçilirken yavaşça indi ve ona doğru yürüdü. Önünde eğilip nazik bir şekilde elini uzatıp sahne için bir teklifte bulunmuştu. Yutkunarak kararsızlık içinde bunu kabul etti, çocukların hepsi buna gülerek tezahürat yaparken kız dönüp ailesine bir göz attı. Çok ilerideki masalarda kimse burayla ilgilenmiyor gibiydi. Birlikte bir kaç gösteri yaparken utangaçlığı gitmiş ve neredeyse oda eğleniyordu. Parti sonu geldiğinde onun için ayrılan yerde soluklanıyordu. Teker teker çocukları ailelerinin yanına götüren y/n ona bir kez bakmıştı.
Etrafa bakıp sadece akşamı düşünürken bugün için mutluydu. Önünde uzatılan suya baktı ve daha sonra onu getiren kişiye.
Akşam kendisi için alacağı sevgilisine baktı Jack.
༄ ᶻᶻᶻ
Etrafına bakınca bir şeyleri görmen kolay değildi. Duduramadığın göz yaşların buna engel oluyordu. Yaşadığın her anı tekrar gözden geçirirken olacakları merak ettin. Ölmek için kendini hazır hissetmiyordun. Hatanın boyunca ne kadar kendini yaşama hazırlayamasanda geride bırakacağın ailen için çalışmıştın. Özellikle engelli kardeşin için. Eğer gidersen o her şeyin farkında olurdu. Bu yükü ailen kaldıramazdı ama şuan için bir seçeneğin olduğunu düşünmüyorum.
Jack'in sesini duyduğunda ağlayan boş gözlerle duvara yaslanmış bir şekilde duruyordun. Kanlı vücuduna baktın. Etrafı ilk gördüğünde o varlığın ne olduğunu anlamıştın. Her yerde olan çoçuk cesetleri... Muhtemelen kardeşini istiyordu ama buna engel olmuştun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝𝐂𝐑𝐄𝐄𝐏𝐘𝑃𝐴𝑆𝑇𝐴 𝘤.𝘳𝘢𝘻𝘺/𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳❞
Fanfiction⇢ ‧₊˚✧ 𝓣𝑰𝑻𝑳𝑬 ↷ Creepy pasta × reader ⇢ ‧₊˚✧ 𝓝𝑶𝑻𝑬 ↷ Kitapta farklı creepy pasta karakterli ile ilgili kısa bölümler vardır. İstekler artık kabul edilemeyecek ve kitaba ara verilecektir. Yandere temaları mevcuttur ve bunu sevmeyen kişilerin o...