Text 23

1.3K 98 2
                                    

Louis szemszöge

Férj: Akkor jó

Férj: Te bajod

Férj: De akkor nem is kell, hogy gyere

Férj: Szia

Én: NE HAROLD, GYERE VISSZA

*Az üzenet nem lett elküldve*

Én: Mi a fasz ez?

*Az üzenet nem lett elküldve*

Én: HAROLD SZERETLEK

*Az üzenet nem lett elküldve*

Én: A fenébe, felhívlak

*Férj hívása....*

*Beep, Beep, Beep*

Most komlyan letette? Csak vicceltem. Teljes szívemből szeretem, és most nem veszi fel és le is tiltott. Basszus, egyszer megadta a nővére és az anyukája számát, ha történne valami. Csak írjak nekik üzenetet? Úgy értem, ő jelenti nekem az életet. Nem akarom, hogy ilyen legyen. Szeretem őt. Írok Gemmának, HARCOLNOM KELL A FIÚMÉRT!

Én: Szia Gemma, Louis vagyok, talán hallottál már rólam Harrytől. De megvicceltem, és azt hiszem haragszik rám. Beszélnem kell vele, de nem veszi fel a telefont és le is tiltott. Szóval tudnál vele beszélni, és megmondom neki, hogy nagyon szeretem és megkérdezed, hogy nem venné-e fel a telefont?

Gemma: Helló Louis, Harry nem mérges, csak elég szomorú. Eléggé megbántottad.

Én: Tudom, de csak azt mondtam neki, hogy csak NAGYON jó barátokként megyünk randira.

Én: De csak vicceltem, mert nem akarok egy nagyon jó barátja lenni. Meg akarom csókolni és ölelni meg még mást. És tényleg nagyon szeretem, nem barátként. Van egy érzésem, ami ezelőtt még soha sem volt, és tudom, hogy most rossz benyomást keltettem, de tudok jó ember lenni, és most is az vagyok.

Én: Csak nem akarom, hogy megbántva vagy szomorúnak érezze magát. És most olyan mérges vagyok magamra, hogy ezt csináltam.

Gemma: Ó, ne aggódj az első benyomás miatt, tudom hogy jófej vagy, és te teszed a kisöcsémet boldoggá. Beszélek vele és megkérdezem, hogy akar-e veled beszélni.

Én: Nagyon, nagyon köszönöm

Gemma: Szívesen és vigyázz magadra. Hamarosan találkozunk.

Én: Rendben :)

Texting the wrong person /L.S fordítás/Where stories live. Discover now