Harry szemszöge
Amikor szétnéztem a házban, nem találtam Louist, és nem reagált az üzenetekre vagy amikor a nevén szólongattam, arra sem jött válasz.
Szóval vagy a pincébe van, bár nem hiszem, hogy olyan hülye, hogy lemenjen oda. Szóval azt hiszem elmegyek a fürdőhöz, ahova WC-re ment. De nem lehet ott, mert eltévedt, de nem a fürdőben.Amikor már a fürdőnél voltam, bekopogtam, de semmi reakció nem jött. Kinyitottam az ajtót, és ott volt a legcukibb kis baba, akit valaha láttam. A fürdőkádban aludt el és olyan imádnivaló volt, istenem.
"Lou?" suttogtam
"Lou, babe" mondtam újra
"Louis"
Lassan megmozdult és kinyitotta a szemeit. Olyan gyönyörű volt.
"Elaludtál te csacsi, körülnéztem a házban, de nem gondoltam, hogy itt leszel"
"Aludni akaroook" vinnyogott
"Oké, akkor kelj fel és menjünk az ágyba, pisilnem kell, szóval egy perc múlva jövök" mondtam"Neeem, magaddal kell vinned"
"De-"
"Lééégyszii" mondta egy kis mosollyal az arcán, olyan édes volt.
"Olyan cuki vagy"
Megragadtam a karját és a lábát, és felvittem a szobába. Amikor letettem nyögött egyet e hideg miatt. És őszintén annak ellenére, hogy csak a hideg miatt volt, annyira dögös volt, jézus krisztus.Betakartam az összes takaróval amit csak találtam, és befeküdtem mellé. Amikor elhelyezkedtünk, egy kicsit kényelmetlenül éreztem magam, mert sosem én vagyok a nagykifli. Azt hiszem Louis is eléggé kényelmetlenül érezte magát, mert mikor megtörte csendet és elkezdett beszélni ezt mondta: "még mindig ébren vagy?"
"Aha" mondtam
"Oké, őszintén szólva elég furcsán érzem magam" hadarta
"Miért?"
"Hát, általában én vagyok a nagykifli, és nem számít, hogy te szeretnél lenni az, de ez olyan-"
"Oké, fogd be, fordulj meg, és engedd, hogy én legyek a kiskifli, mert utálok a nagy lenni" mondtam nevetveTíz percig nem mondtunk semmit, aztán újra elkezdett beszélni, istenem de szeretem a hangját, sosem elég belőle.
"Harold?"
"Hmm?""Fordulj meg" mondta
"Pff, oké"
Egyenesen a szemembe nézett. Átkozottul tökéletes ez a fiú."Mi a baj?" kérdeztem
"Semmi, csak látni akartalak" és az egyetlen dolog amit csinálni tudtam, az az, hogy elpirultam.
"Gyönyörű vagy, ugye tudod?" kérdezte Lou
"Nem vagyok, fogd be"
"Nem, te fogd be"
"Mi? Te fogd be" ismételtem el"Nem, figyelj, el fogod fogadni azt a tényt, hogy te vagy a leggyönyörűbb ember a világon, csak fogd be a szádat, és csókolj már meg" mondta
"Hogy m-"
Félbeszakított azzal, hogy az ajkait az enyémek szorította, és az volt a legtökéletesebb csókom, a világ legtökéletesebb emberétől.
KAMU SEDANG MEMBACA
Texting the wrong person /L.S fordítás/
Fiksi PenggemarA könyv Harry Stylesról és Louis Tomlinsonról szól. Amikor Louis egy meztelen képet küld rossz embernek (Harry) és beszélgetni kezdenek. Harry nem depressziós de nem is túl boldog. Amikor találkozik Louisval, az egyik legboldogabb ember lesz a világ...