Louis szemszöge
Az elmúlt napokban felvettem a kapcsolatot Gemmával, és megkérdeztem, hogy a beszélgetéseink maradhatnak-e kettőnk között. Mondtam, hogy még mindig jövök, habár Harry még mérges rám. Szükségem van rá, minden szempontból amit csak el tudsz képzelni. Tudom, hogy csak két hónapja találkoztunk, de van egy olyan hülye és furcsa érzésem amikor vele beszélek, boldoggá tesz, és hisz bennem. Nem vagyok a világ legboldogabb embere, de vele az vagyok. Nem kell gondolkodnom az életemben zajló drámán. Tudom, hogy hamarosan beszélnem kell vele, arról a tényről, hogy nem vagyok boldog nélküle, és hogy miért nem. Fájt amikor azt mondta, hogy depressziós meg ilyesmi, mert ismerem az érzést. Két törött darab vagyunk, de együtt egy darab szerelem. Holnap megyek hozzá, Gemma mondta, hogy felvesz az állomásnál. Ez az egyetlen esélyem, hogy rendbehozzam a dolgokat, mégha nem is gondolom, hogy bármi rosszat is tettem, de szeretem őt, és ha valakit szeretsz, harcolnod kell érte vagy csak bocsánatot kérni, ez az amit tenni fogok.
Harry szemszöge
Még nem hívtam fel Louist, nem tudnék mit mondani, úgy értem a semmi miatt voltam mérges, mit tudnék mondani? "Hey Louis, bocsi pajti, hogy a semmiért voltam mérges, akarsz ölelkezni vagy valami?" Nem. Ezt nem csinálhatom. Ez furcsa, és fogadok, hogy ő is mérges rám. És a tény, hogy valószínűleg csalódás okoztam neki, elszomorít, mert megígértem, hogy megpróbálom már nem vagdosni magam, de amikor szeretsz valakit, és elkezdesz harcolni vele, már nem tudod mit kéne tenni. Talán az a legjobb, ha egyáltalán fel se hívom. Holnap találkoztunk volna, de ez már nem fog megtörténni. És ez mind az én hibám, ha nem lettem volna depressziós és ilyen kurva bizonytalan, és tudok nevetni egy kibaszott viccem, akkor még mindig kapcsolatba lennénk egymással. Egy kibekúrt hülyegyerek vagyok.
YOU ARE READING
Texting the wrong person /L.S fordítás/
FanfictionA könyv Harry Stylesról és Louis Tomlinsonról szól. Amikor Louis egy meztelen képet küld rossz embernek (Harry) és beszélgetni kezdenek. Harry nem depressziós de nem is túl boldog. Amikor találkozik Louisval, az egyik legboldogabb ember lesz a világ...