Text 25

1.4K 102 22
                                    

(Harry szemszöge)

Persze hogy szeretem Louist, de mérges vagyok rá. Igen, bunkóság volt azt mondani neki, hogy nem szeretem már többé, mert rájöttem, hogy ez jobban fáj, mint amivel engem megsértett. Tudod mit, már elcsesztem, szóval inkább csak megpróbálom elfelejteni, és beszélgetni egy igazi emberrel, nem pedig telefonon keresztül. Inkább írok Niallnek, ő a legjobb barátom, de a telefonja eltört. Már újra működik, szóval újra lóghatunk együtt.

Én: NIALLERRRRRR

Én: Mizu?

Kövér segg: Éhes vagyok

Én: Te mindig éhes vagy

Kövér segg: Tudom, jó? Olyan furcsa

Én: Szóval akarsz lógni?

Kövér segg: Persze, de akkor már veszünk valami kaját?

Én: Ja ja

Kövér segg: Okkkééé, a házatoknál vagyok 10 percen belül

Én:Oksi

Ahogy felettem a cipőm és a dzsekim, már hallottam is a csengőt. Ki nyitottam az ajtót, és persze megláttam Niallt. Elmegyünk a mcdrive-ba, mert Niall egy kövér szamár és megeszik minden szart.

"Hello, üdvözlöm a McDonald's-ban, miben segíthetek?" Kérdezte egy hölgy.

"Hello öhm, szeretnék egy kilences mcnuggets menüt egy nagy kólával és egy nagy sültkrumplival és szósszal." Mondta Niall. Nagyon sokat eszik és olyan vékony. Hogy a fenébe csinálja ezt?

"Még valamit?" kérdezte a hölgy

"Egy salátát szeretnék" mondtam

"Mit szeretne inni hozzá, uram?"

"Egy vizet kérnék"

"Oké, akkor a második ablaknál tudnak fizetni"

"Rendben, köszönjük" mondtuk Niallel

"Komolyan? Egy saláta vízzel? Ki a fene rendel egy salátát a McDonald's - ban? mondta Niall
"Nyílván én" mondtam őszintén
"Mi a baj H?" kérdezte
"Elmondthatom később?"
"Persze, most edd meg a salátád" mondta nevetve
"Igenis anyu"

Louis szemszöge

Mostmár őszintén nem tudom mit kéne tennem. Bocsánatot kértem, de nem fogadta el. Azt mondta nem szeret, tényleg úgy értette? Ez csak egy játék volt számára? Az elejétől fogva kitervelte az egészet? Azt mondta, hogy szeret és, hogy én jelentek neki mindent aztán meg, hogy nem szeret és hagyjam békén? De mit kéne tennem? Csak békén hagyni, mert azt kérte? Nem, nem fogom ezt csinálni. Mi a szar? Harcolnom kell a fiúmért. Azt mondtuk, hogy mára 4 nap múlva találkozni fogunk, és én menni fogok, nem érdekel mit mond. Szeretem, és azt szeretném, ha ez működne. Beszélni fogok vele, és meg fogom csókolni, na meg persze ki fogom nyalni.

Harry szemszöge

"Harry, mondd már el, hogy mi a fasz bajod van" mondta Niall kicsit már mérgesen.
"Oké, hát beszéltem neked Louisról, ugye?"
"A fiú, akit kedvelsz?" kérdezte
"Igen" válaszoltam
"Mi van vele?"

És elmeséletem neki az egész sztorit, és megengedtem, hogy elolvassa minden beszélgetésünket. Aztán azt mondta: "Komolyan? Viccelsz velem? Komolyan el kell olvasod mindent újra, és akkor látni fogod, hogy mennyire szeret és, hogy mennyit tesz érted. Szó szerint 4 nap múlva jön - legalábbis ha még áll - kibaszott Doncasterből, ami 3 óra vonattal. És te azért vagy mérges rá, mert azt mondta, hogy nagyon jó barátként akar menni veled randira, ami totál szarkasztikus volt, mert te is láthatod, hogy szerelmes beléd. Jobb, ha azt mondod, hogy szereted és, hogy csak egy hülye faszfej vagy, mert ti ketten cukik vagytok együtt srácok."

És az a hülyeség, hogy tudom, hogy igaza van. A semmiért haragszom. Csak fel kell hívnom? Vagy mégsem?

"Igazad van Nialler, a semmiért vagyok mérges. Csak egy idióta gyerek vagyok, aki mindig bizonytalan. Ahh...utálom magam" mondtam
"WOOOW, azt a kurva, igen idióta vagy, de azért ne utáld magad. Én szeretlek, a családod szeret, Louisfiú is szeret, ne utáld magad, te vagy a legjobb, mindenki követ el hibákat."

"Te vagy a lehető legjobb barát" mondtam mosolyogva.

"Most hívd fel a férjed és dugjatok"

Texting the wrong person /L.S fordítás/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora