Amikor Harry levette a szemkötőt, és meglátta, hogy mit tett érte Louis, a könnyek elkezdtek lefolyni az arcán, és komolyan nem tudott mit mondani. Gyönyörű volt. Olyan különleges, olyan nagy, mésis olyan pici. Tökéletes volt. Megfordult, hogy lássa Louis arcát, ami vörös volt, mert nem tudta, hogy jól csinálta a dolgokat, vagy rosszul. És aggódott, mert látta, hogy Harry mennyire sír, szóval türelmetlenül megölelte a magasabb fiút."Kérlek ne sírj. Sajnálom" mondta Louis közben még mindig a karjai közt tartva Harryt.
"Ne. Ne sajnáld. Ez csak olyan tökéletes, és még senki sem tett ilyet értem. Én csak...nem tudok mit mondani, de köszönöm. Nagyon nagyon köszönöm."
"Kérlek ne köszönd, megérdemelted. Megérdemelnéd az egész világot. Valószínűleg én sosem leszek elég jó neked, de megcsinálok mindent, hogy az enyém legyél, és az enyém is maradj. Örökké szeretni foglak." mondta Louis őszintén
"Mert ez az, amit egyfolytában csinálok. Szeretlek. És tudom, hogy ez még korai, és igazából csak most találkoztunk, meg ilyenek, de had mondjam el neked, hogy nem akarok senki mást, én téged akarlak. Csakis téged. Szóval leszel a barátom?" kérdezte Louis könnyes szemmekkel, mert igen, minden szót komolyan gondolt, és még soha sem érezte így magát.Harry egy szemét volt. Harry egy szemét. Mi mind tudjuk, hogy ő ezt tudja, de képes Louis kezelni Harryt ezekben a helyzetekben? Louis komolyan soha sem fogja elhagyni, még a szar napjain sem?
"Harry?"
"Egy fillér a gondolataidért?" kérdezte Louis
"Félek Louis" suttogta Harry nem nézve a másikra.
"Tudom" suttogta vissza Louis
Harry most belenézett Louis szemeibe, a gyönyörű kék szemeibe.
"Honnan?" még mindig suttogott.
"Tudom, hogy félsz, és tudom, hogy azt gondolod, hogy el foglak hagyni, amikor szarul érzed magad, de azt szeretném, hogy mosolyogj. És ha meg tudlak mosolyogtatni, akkor soha sem foglak elhagyni" mondta a kékszemű fiú."Oh, és ha meg tudlak siratni, akkor büszke leszek magamra" mondta Louis, hogy összezavarja a göndört.
"Igen, úgy meg foglak nevettetni, hogy potyogni fognak a könnyeid" nevetett Louis.
"Most had kérdezzem meg mégegyszer. Harry Styles leszel kérlek a barátom?""Igen"
Vége
(folytatása: Dating the wrong person)
ESTÁS LEYENDO
Texting the wrong person /L.S fordítás/
FanficA könyv Harry Stylesról és Louis Tomlinsonról szól. Amikor Louis egy meztelen képet küld rossz embernek (Harry) és beszélgetni kezdenek. Harry nem depressziós de nem is túl boldog. Amikor találkozik Louisval, az egyik legboldogabb ember lesz a világ...