Prolog 2/2

2K 90 8
                                    

Pov Nexe (bo można)

Godzina 14.50

Jest już prawie czas na to aby Ewron przyszedł. Trochę się rozluźniłem ale na tyle aby nie spierdzielić speedrun'ów. Co chwilę patrzyłem na Zegarek na dolnym rogu ekranu. Minuty mijały a go wciąż nie było. Właśnie zadzwonił do mnie a ja odebrałem.

Godzina 18.21

Ewron czyta czat ponieważ Nexe jest za bardzo skupiony. (gdyby też tak robił na swoich streamach to by było dziwne)
E- Kocham cię.- Nexe przez chwilę siedzi cicho i nie odpowiada. Po chwili gdy do niego doszło to co powiedział Kamilek.
N- Robisz to specjalnie abym zepsuł tego rana?- z przekonaniem to powiedziałem przedtem jak miałem dobry czas Ewron zaczął mnie trolować donejtami a teraz ma okazję aby w taki sposób mi przeszkadzać.

E- Nexe~ -
N-Czego?-
E- Ciebie-
N-... Przestań bo już widzę te fanfic o nas.-
E- Wiesz doszło do mnie że ludzie i tak będą o nas pisać czy nam się to podoba i czytam to co ludzie na czacie. Niektórzy chcą abym cię podrywał i nawet jeden był w donejcie.-
N- Wiem że będę tego żałował ale weź go powiedz bo mi Iwona się zepsuła.- to jest niezręczne tak bardzo.
E- Dobrze więc. Nexe dzisiaj w nocy chce ciebie widzieć tylko w jednym miejscu w moim łóżku.- Ewron zaczął się śmiać. A ja chce umrzeć.

E- Gdybym mógł bym cię tak poderwać dawno bym to zrobił.-
N- Słucham? Ty byś nigdy mnie nie poderwał.- Powiedziałem kpiącym głosem.
E- Czy to wyzwanie? W takim razie zgoda ile mam czasu?-
N- Tydzień zobaczymy czy ci się uda.- Dopiero teraz dotarło do mnie o co właściwie założyłem się z Ewronem. Spojrzałem na czat jestem kompletnie wybity z rytmu mam to w dupie jeśli umrę w tej grze gdzie mam po prostu Dream seed. No nieźle od razu po tym smok mnie zabiła a dokładnie wyrzuciła w powietrze. A na czacie mogę zobaczyć doping dla Ewrona.

E- Oh muszę już spadać jutro do ciebie przyjadę szmato.- I się odłączył.
N- Kończę stream mam coś do zrobienia.- na czacie zobaczyłem, że ktoś napisał "Coś do zrobienia? A może chcesz się spotkać z Ewronem szybciej?"
N- Nie to nie tak! Mam tylko coś do zrobienia! Naura- wyłączyłem streama. Zajrzałem do Momo chyba trzeba ją uczesać. Wziąłem szczotkę i ją uczesałem. Ubrałem się i poszedłem z nią na spacer kiedy wróciłem poszedłem się wykąpać a po tym położyłem się i myślałem w jakie bagno się wpakowałem. Mój przyjaciel będzie mnie podrywać i próbować mnie rozkochiwać w sobie. To jeszcze osoba z ego top która jest moim przyjacielem. Przytuliłem poduszkę i zasnąłem.

~*Tylko przez Tydzień*~ Nexe x EwronOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz